ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت : بر اساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی کشور در سال آینده تعداد ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۹۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، در آئینی با حضور معاون اشتغال کمیته امداد کشور، رئیس بسیج سازندگی و مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی با محوریت ایجاد ۱۴۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان ایلامی به امضا رسید.

حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: در سال آینده برای مددجویان و نیازمندان کشور توسط کمیته امداد تعداد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی کشور در سال آینده تعداد ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد خواهد شد و ۱۳۸۱ طرح در قالب ۱۰ سرفصل با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در قالب این تفاهم نامه پیش بینی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با بیان اینکه کشورمان بیش از ۷۰ میلیون نیروی کار نیاز دارد، افزود: هم اکنون نیروی کار کشورمان ۲۸ میلیون نفر است؛ ایران اسلامی این ظرفیت بزرگ را دارد که به یکی از اقتصاد‌های برتر و بزرگ جهان تبدیل شود.

 
 
 
Remaining Time -2:31
 
 
ارسال نظرات