مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

پیشرفت و آبادنی مناطق محروم با مشارکت مردمی حاصل می‌شود/ افتتاح ۷ پروژه در دهستان پشتکوه

ساری-مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا  با بیان اینکه ، این نگاه در بین مردم جا افتاده است که با فعالیت قرارگاه پیشرفت در مناطق رقم خواهد خورد، خاطرنشان کرد: پیشرفت را مردم رقم می‌زنند.
کد خبر: ۹۳۲۶۸۱۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
خبرگزاری بسیج،آهنگران در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی حوزه عمرانی دهستان‌های بخش چهاردانگه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی کار خود را از سال ۹۶ آغاز کرده است، گفت: این قرارگاه در سه دهستان در بخش سه هزار تنکابن، دهستان شهدای بهشهر و دهستان پشت کوه ساری  فعالیت خود را  شروع کرد. اولویت انتخاب دهستان‌ها براساس ضریب محرومیت آن‌ها بوده است.

 مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه این قرارگاه صرفا عمران محور نیست، افزود: هدف گذاری بر 5 محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، تعلیم و تربیت، سلامت و اشتغالزایی  در مناطق محروم بوده است.

آهنگران با بیان این مطلب که فعالیت‌ها با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی همراه است، اضافه کرد: از جمله اقدامات در حوزه عمران به نوعی زیرساختی زندگی در این مناطق بوده  که در سال ۹۶ و ۹۷، ۲۰ پروژه عمرانی را با اعتبار ۲/۵ میلیارد تومان اجرا کردیم.

به گفته مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در سال ۹۸ و ۹۹،   ۴۱ پروژه‌  با اعتبار ۱۰ میلیاردتومان به بهره برداری رسید.

آهنگران در ادامه به فعالیت در حوزه سلامت، هم اشاره کرد و گفت: سبک زندگی اسلامی و تغذیه سالم را هم در بین مردم ترویج می کنیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا  با بیان اینکه ، این نگاه در بین مردم جا افتاده است که با فعالیت قرارگاه، پیشرفت  در مناطق رقم خواهد خورد، خاطرنشان کرد: پیشرفت را مردم رقم می‌زنند هرزمان مردم همگام‌تر و همراه باشند، افتتاح پروژه‌ها با بهره وری بیشتر خواهد بود.
 
آهنگران در ادامه از افتتاح ۷ پروژه در دهستان پشتکوه هم خبر داد و گفت: خط انتقال اب کشاورزی و همچنین  برق مورد نیاز اراضی کشاورزی که بتواند پمپاژ اب را داشته باشد، از جمله این پروژه ها است.

به گفته این مسئول افتتاح پروژه‌های عمرانی با هدف جهش و افزایش تولید بوده است که قریب به ۵۰۰ هتکار زمین های دیم به کشت محصولات تبدیل شد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها