در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم تاکید شد:

نقش بی‌بدیل مردم ولایت‌مدار در دستیابی به دولت جوان و حزب اللهی

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم به مناسب حلول سال ۱۴۰۰ در بیانیه‌ای بر نقش بی‌بدیل مردم ولایت‌مدار در دستیابی به دولت جوان و حزب اللهی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۸۸
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم به مناسب حلول سال ۱۴۰۰ آمده است:

یا محول الحول و الحوال حول حالنا الی احسن الحال

سال 1399 با همه تلخی‌ها و مشکلات به پایان رسید و نظام سلطه با بکارگیری تمام توان و با سیاست شکست خورده  فشار حداکثری به اهداف پلید خود نرسید و ملت بزرگ ایران اسلامی با هدایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب توانست این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

در سال گذشته معیشت مردم و اقتصاد کشور  متاثر از رکود در اقتصاد جهانی؛ تحریم؛ بیماری کرونا و بی تدبیری‌های داخلی و کم توجهی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جمله تکیه بر ظرفیت داخلی آسیب دید اما در مجموع حرکت کلی ملت شریف ایران در برابر نظام سلطه متوقف نگردید بلکه ره توشه‌ای از تجربه فراروی همگان در سال جدید قرار داد. 
اکنون در سال جدید امام خامنه‌ای عزیز با انتخاب شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» بار دیگر رویکرد اقتصادی کشور را مشخص فرمودند. این نامگذاری حجتی است بر تمامی کارگزاران نظام اسلامی در قوای سه گانه تا تولید را محور کار قرار داده، حمایت های لازم را انجام دهند تا موانع تولید یکی پس از دیگری برداشته شود وبه لطف الهی این شعار ارزشمند و حکیمانه تحقق یابد.

بر مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی نیز فرض است که با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات 1400 ضمن مأیوس کردن دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ؛ در انتخاب کارگزاران شایسته نقش بی بدیل خود را برای عبور از این شرایط و دستیابی به دولت جوان و حزب اللهی ایفا نمایند.

این گام بلندی به سمت تشکیل تمدن اسلامی است که امید است به بهترین وجهی تحقق یابد. 


بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات