استاندار ایلام:

مهم ترین هدف برگزاری انتخابات اجرای قانون است

استاندار ایلام با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مهم ترین هدف برگزار کنندگان انتخابات اجرای بی کم و کاست قانون است و باید در این راستا نهایت تلاش خود را بکار بگیریم.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۰۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد نوذری روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای نظارت بر انتخابات استان ضمن تقدیر از رییس اسبق دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان و آرزوی موفقیت برای رییس جدید و دیگر اعضای شورای نظارت، با بیان اینکه ملاک ما در اجرای انتخابات، قانون است، اظهار داشت: ۲ وظیفه ذاتی تامین امنیت و سلامت انتخابات را در برگزاری انتخابات برعهده داریم که در بستر قانون و در نهایت قانونمداری به انجام می رسانیم.

وی یادآور شد: ۲ مولفه دیگر انتخابات مشارکت حداکثری و ایجاد فضای رقابتی است که در کنار سایر دستگاه ها وظیفه ملی داریم بخشی که بر عهده ما و بخشی هم بر عهده شورای نظارت بر انتخابات است، را به نحو احسن به انجام دهیم.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که برای برگزاری یک انتخابات پرشور تلاش می کنیم، تاکید کرد: برگزاری سالم، باشکوه و با مشارکت حداکثری هدف مشترک ماست و تلاش می‌کنیم در مدار قانون و قانونمداری انتخاباتی در تراز بالا در استان برگزار شود.

نوذری اضافه کرد: همه ما باید با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما، رسانه ها و گروه های اجتماعی با اطلاع رسانی دقیق و امید آفرینی در جامعه بستر انتخاباتی پر شور و آگاهانه را در جامعه فراهم آوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان وارد پیک چهارم کرونا شده و روند افزایشی را هم در تعداد مبتلایان و هم تعداد بستری ها را شاهد هستیم، گفت: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و کار عملیاتی دقیق تا قبل از شروع انتخابات، کرونا در استان و کشور مهار شود.

انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره همه پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

ایلام بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ دارای ۱۱ شهرستان و ۲۷ شهر است که ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارد و ۳۱ امین استان پرجمعیت کشور محسوب می‌شود.

ارسال نظرات