خبرهای داغ:
با مشارکت بانک سینا؛

اهدای تبلت به دانش آموزان توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی

تبریز- با مشارکت بانک سینا 50 دستگاه تبلت برای کمک به تحصیل مجازی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۸۱
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی؛ مدیرکل کمیه امداد آذربایجان شرقی در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان تحت حمایت گفت: برای عبور از فقر و جلوگیری از بین نسلی شدن آن، چاره ای جز ارتقای شاخص های مهارتی و آموزشی نداریم.

وی افزود: کمیته امداد روی تحصیل فرزندان مددجو تاکید دارد و هم اکنون 22 هزار دانش آموز در سطح استان از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

کلامی بیان داشت: دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد فرزندان مستعدی هستند و همه ساله در آزمون های کنکور افتخار آفرینی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در کنکور سراسری سال گذشته 22 رتیه زیر 1000 از بین فرزندان مددجو داشتیم و در کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری نیز فرزندان مددجو رتیه های تک رقمی کسب کردند.

کلامی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی نباید مانعی برای تحصیل فرزندان مددجو شود و نسبت به تحصیل آن ها حساسیت داریم.

 رئیس امور شعب بانک سینا در آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: این بانک در کنار فعالیت های اقتصادی خود، از مسئولیت های اجتماعی نیز غافل نیست و در کنار کمیته امداد و در خدمت محرومین است.

بالایی افزود: توانمندسازی تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را جز رسالت های خود می دانیم و برای رفع نیازهای آموزشی آن ها تلاش می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها