حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر؛

طرح سردار دلها در مقابله با کرونا منحصر به فرد بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در نخستین جلسه هماهنگی گام پنجم طرح سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: طرح سردار دلهادر مقابله با ویروس منحوس کرونا منحصر به فردبود.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۳۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک اعیاد شعبانیه و حلول ماه نزول قرآن از تلاش ارزشمند خیرین، مسئولان، ادارات و نهادها در امر کمک رسانی به نیازمندان بیماری منحوس کرونا تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر به تاکید رهبر معظم انقلاب در پیام نیمه شعبان سال گذشته درخصوص کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به آسیب دیده ویروس منحوس کرونا موجی عظمی از ایثار، فداکاری،  همدلی ، محبت و انسان دوستی مردم ولایتمدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری به حضور پرشور مردم و مسئولان درکمک های مومنانه اشاره کرد و ادامه داد: اقشار مختلف مردم در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی به میدان آمدند و در کنار ادارات، نهادها، بسیج و سپاه در این عرصه به درستی ایفای نقش کردند و برگ زرین دیگری از افتخارات را در تاریخ ثبت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود: در رزمایش مومنانه، خیل مردم شریف ایران اسلامی به صورت مستمر به هموطنان نیازمند کمک کردند که استمرار یافتن کمک ها یکی از اهمیت های والای این اقدام خداپسندانه است.

این مقام مسئول به اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی منحصر به فرد در مقابله با کرونا بود ، دراین اقدام ارزشمند طرح غربالگری خانه به خانه به صورت مشترک مرکز بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، سازمان بسیج و بسیج جامعه پزشکی  انجام شد و ضمن کمک به کادر درمان، ‌شیوع ویروس منحوس کرونا را در روند نزولی قرار داد.  

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر به لزوم رعایت اصول بهداشتی تأکید کردو اظهار داشت: متاسفانه در تعطیلات نوروز به علت عدم رعایت اصول بهداشتی، روند شیوع بیماری سرعت  گرفت.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،سرود جمهوری اسلامی،سخنرانی سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  و نیز رئيس مركز بهداشت استان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات