نشست هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعت سپاه کازرون برگزار شد

فرمانده ناحیه سپاه کازرون: امروز یکی از مهمترین عرصه های جهاد، جهاد در عرصه تولید است

در ابتدای نشست سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت: امروز یکی از مهمترین عرصه های جهاد، جهاد در عرصه تولید است.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۳۸
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در ابتدای نشست سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت: امروز یکی از مهمترین عرصه های جهاد، جهاد در عرصه تولید است.

وی نگاه به درون و ظرفیت‌های موجود را تنها راه حل برون رفت از تمام مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: باید موانع تولید رفع شود و  برنامه ها و سیستم نظارتی برای تولید به صورت مناسب تر فراهم شود.

توکل بر ضرورت ایجاد کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف تأکید داشتند و افزود: با ایجاد این کارگروه ها مشکلات سریعتر و اصولی تر شناسایی و برای رفع آنها تلاش خواهد شد

در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه کازرون با تبریک سال « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» اظهار داشت: اگر در چند سال گذشته به شعارهای اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری توجه کنیم روشن و آشکار است که در رأس دغدغه های ایشان مسائل اقتصادی و معیشتی مردم وجود دارد و تولید را بعنوان راه مهم در رفع مشکلات اقتصادی معرفی می کند.

وی افزود: بحث تولید با پشتیبانی و مانع زدایی به عنوان موضوعات حائز اهمیت، همیشه مطرح است و هر چند تحریم‌ها و تهدیدات خارجی از دلایل ضعف در حوزه تولید است، اما بخش عمده‌ای از این وضعیت برگرفته از ضعف مدیریتی در دو حوزه پشتیبانی و رفع موانع تولید است.

شفیعی لازمه تولید را پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با برنامه‌ ریزی مشخص و اصولی برای پشتیبانی از سرمایه‌گذاری و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و رفع موانع قانونی اقدام کنند و انتظار است مسئولین با توجه به اهمیت شعار سال با تلاش و همت مضاعفی وارد کار شوند.

مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه کازرون با بیان اینکه یکی از مهمترین راهکارهای رفع موانع تولید، اصلاح قوانین و تسهیل ورود به عرصه اقتصاد به ویژه در حوزه تولید است، خاطرنشان کرد: امروز اگر کشور با توجه به منابع، پتانسیل ها و ظرفیت‌ها و نقاط استراتژیک، نیروی انسانی کوشا و فهیم در راستای تولید برنامه‌ریزی و عمل کند بجز قطع وابستگی از بیگانه منجر به شکوفا شدن در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

شفیعی از پایش و عارضه یابی 35 واحد صنعتی و تولیدی شهرستان در سال 99 در قالب طرح صنعت یار خبر داد و یادآور شد: راه اندازی کلینیک صنعتی یکی از مهمترین اقدامات بسیج مهندسین صنعت سپاه کازرون در سال گذشته بود که به مجموعه صنعت و معدن شهرستان برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی جدید یا واحدهای صنعتی راکد کمک می‌کند.

وی در پایان خواستار تشکیل کمیته‌هایی برای نظارت و رفع موانع شد تا علاوه بر حمایت از تولید، موانع موجود هم رفع شود.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات