سربازان عرصه خبر و اطلاع رسانی را در این روزهای سخت کرونا یاری کنیم

نقش خبرنگاران متعهد در دوران کرونا به خوبی حس می شود که بایستی دانشگاه علوم پزشکی استان آنان را در اولویت واکسن کرونا قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۲۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد علینظری رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی پیگیر واکسن خبرنگاران و عکاسان ایلامی باشد، افزود: اصحاب رسانه که در روزهای نفس گیر کرونا با تمام وجود در تلاش بوده اند که رسالت اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند، با هشدارهای پی در پی و تهیه گزارش های میدانی و حضور در بیمارستانها و مصاحبه با مسئولین بهداشتی و بیماران کرونایی، به دل خطر رفته و آگاه کردن مردم از خطرات کرونای بی رحم را اولویت مهم خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام متاسفانه درجبهه ی اطلاع رسانی،عزیزان خبرنگاری را نیز از دست داده است،اظهار داشت:خبرنگاران متعهد در روزهای سخت بیش ازهر زمان دیگری نقش بی بدیل و مهم شان درجامعه دیده می شود، بی شک اطلاع رسانی های گسترده ی اصحاب رسانه تاثیر مهم و غیر قابل انکاری را در رعایت و همراهی مردم به دنبال دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام تصریح کرد:روزهای کرونایی از سخت ترین و تلخ ترین روزهایی بود که خبرنگاران در حوزه ی کار خبری با آن دسته و پنجه نرم کردند و از نزدیک و با تهیه ی گزارش ها، شاهد سختی و مصیبت بسیاری از هموطنانمان بودند.

علینظری خاطرنشان کرد: می بایست با نگاه ویژه‌ به این قشر زحمتکش که برای اطلاع رسانی مردم همواره  به دل خطر رفته و در کنارمدافعان سلامت در مبارزه با این بیماری قرار دارند، موضوع واکسیناسیون آنان را بعنوان یکی از اولویت های واکسیناسیون در استان قرار داده و از هیچ تلاشی دریغ ننماییم و سربازان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی را در این روزهای سخت یاری دهیم.

وی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاون بهداشتی استان خواست تا به جد پیگیر واکسیناسیون اصحاب رسانه استان باشند.

ارسال نظرات