خبرهای داغ:

50 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مراغه توزیع می شود

تبریز- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی گفت: با حمایت خیران شهرستان در طول ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند شهرستان مراغه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۲۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر ابراهیمی در آیین افتتاح آشپرخانه صنعتی اطعام مهدوی پادگان امام رضا (ع) مراغه افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در پنج محور و رویکرد حمایتی در خدمت خانواده‌های نیازمند در طول ماه ضیافت الهی خواهد بود.

وی ادامه داد: در کنار توزیع غذای گرم در قالب اطعام مهدوی، بسته‌های معیشتی به صورت جیره خشک با حمایت خیران و این نهاد در اختیار حدود پنج هزار و ۵۰۰ خانوار زیرپوشش این نهاد قرار می‌گیرد.

ابراهیمی اضافه کرد: همچنین در این مدت اجرای طرح حامی‌یابی برای حدود یکهزار و ۲۰۰ نفر از ایتام و محسنین این شهرستان انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه برای حمایت از آنان به جذب چهار هزار حامی نیاز داریم، بیان کرد: در اولین گام فرماندهی و کارکنان پادگان امام رضا(ع) در قالب ۸۰ حامی به اجرای این طرح پیوسته‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه نیز اظهار داشت: در این طرح که اجرای آن از مراغه آغاز شده است، مدیران و مسئولان شهرستان از نزدیک با مشکلات اقشار نیازمند آشنا می‌شوند و اقدام لازم را انجام می‌دهند.

ابراهیمی افزود: جمع‌آوری زکات فطریه نیز به عنوان پنجمین رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه در ماه مبارک رمضان با هماهنگی شورای زکات این شهرستان در روز عید فطر انجام شده و مبالغ جمع آوری شده طی ۲ روز در اختیار نیازمندان قرار داده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها