نشست کارگران و کارفرمایان با نماینده مجلس در شهرکرد

نشست هم اندیشی کارگران و کار فرمایان با حضور نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۷۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان، گفت: نشست هم اندیشی با حضور جمعی از کارگران، کارفرمایان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان و نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سلمان گنجی افزود: در این نشست، 6نفر از نمایندگان کارگران و کارفرمایان به بیان مشکلات جامعه کار و تلاش پرداختند.

وی ادامه داد: آقای راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تبریک هفته کار و کارگر، ضمن تأکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده در جلسه، گزارشی از اقدامات مجلس برای رفع موانع تولید و حمایت از جامعه کار و کارگری را تشریح کرد.

شایان ذکر است؛ احیای بن غیرنقدی کارگری، مشکلات بیمه کارگران فصلی و ساختمانی، بیمه بیکاری و اینکه 7هزار نفر در صف آن هستند، امنیت شغلی کارگران، حمایت از تشکل های کارگری و ... از جمله مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان کارگران وکارفرمایان استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بود که امروز به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد.

ارسال نظرات