فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج مطرح کرد:

فراهم کردن مقدمات واکسیسناسیون گسترده آحاد مردم با همکاری علوم پزشکی

فرمانده سپاه کربلا افزود: با همکاری علوم پزشکی در حال فراهم کردن مقدمات واکسیسناسیون گسترده آحاد مردم در زمان بندی مشخص هستیم.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۸۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

فراهم کردن مقدمات واکسیسناسیون گسترده آحاد مردم با همکاری علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست هم اندیشی، هم افزایی و بررسی آخرین وضعیت طرح شهید سلیمانی به منظور مقابله هدفمند و کنترل حداکثری شیوع ویروس کرونا در پیک چهارم کووید ۱۹ با حضور دکتر نمکی "وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، سردار سلیمانی "رئیس سازمان بسیج مستضعفین"، دکتر رئیسی"سخنگوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا" و دکتر چشمی "مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی" به صورت ارتباط تصویری با فرماندهان سپاه‌های استانی و مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سازمان بسیج مستضعفین برگزار که با حضور سردار مسلمی"فرمانده سپاه کربلا"، دکتر جلالی "رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل"، دکتر موسوی "رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان " و سرهنگ، ولی اللهی " معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه استان" در سالن جلسات ستاد سپاه کربلا این ارتباط تصویری برقرار شد.

فراهم کردن مقدمات واکسیسناسیون گسترده آحاد مردم با همکاری علوم پزشکی

سردار مسلمی در این حاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری،با اشاره به مرحله جدید طرح شهید سلیمانی و بیماریابی فعال در این طرح گفت: در این مرحله هم نظارت در تمامی عرصه ها و همچنین قرنطینه معکوس به صورت محله محور داریم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: با همکاری علوم پزشکی در حال فراهم کردن مقدمات واکسیسناسیون گسترده آحاد مردم در زمان بندی مشخص هستیم .

فراهم کردن مقدمات واکسیسناسیون گسترده آحاد مردم با همکاری علوم پزشکی

سردار مسلمی در ادامه با تصریح براینکه افراد مسن و یا دارای بیماری زمینه ای  قادر به مراجعه به مراکز درمانی نیستند، گفت؛ با کمک حوزه های مقاومت و پایگاه ها و با بهره گیری از قدرت بسیج قرار بر این شد این افراد شناسایی و واکسیناسیون در منازل آنان انجام شود.

فرمانده سپاه کربلا در پایان خاطرنشان کرد: کمک به عرصه بهداشت و درمان وظیفه ماست و در زمینه مقابله با کرونا نیز توفیقات خوبی حاصل شده و امیدواریم به برکت این ایام آنچه که شایسته مردم است،اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها