همزمان با روز جهانی قدس؛

اهتزاز پرچم فلسطین درمیدان قدس شهرکرد

همزمان با روز جهانی قدس، پرچم فلسطین در میدان قدس شهرکردبه اهتزاز درآمد و نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز از صهیونیسم یک پیکر بی جان بیشتر نمانده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۰۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت ‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (۱۷ اردیبهشت) در مراسم روز جهانی قدس که با حضور محدود مسئولان استان و با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی در میدان قدس شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: روز جهانی قدس میراث ارزشمند امام خمینی (ره) است که با درایت و بیداری تمام پرچم فلسطین را بلند کرد و تا امروز نتایج و آثار آن در مبارزه به صهیونیسم و حمایت از فلسطین دیده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد افزود: حضرت امام حق و باطل را خوب تبیین کرد؛ حق یعنی اسلام ناب و باطل یعنی طاغوت و استکبار و آن پرچمی که به نام استکبار در آمریکا و صهیونیست بلند است باطل واقعی است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، باطل را کشورهای مظلوم کش و ظالم پرور دانست و خاطرنشان کرد: باطل، گروه‌ها و حرکت‌هایی است که با تمام وجود در تلاش ‌اند تا انسانیت نقض شود و عدالت زیر پا بماند و هر آنچه در جهان است خوراک استکبار باشد و جایی برای حق وجود نداشته باشد.

این مقام مسئول گفت: قدس عزیز نماد حق و صهیونیست نماد باطل است و مومن و مسلمان که می خواهد حق محور و حق مدار باشد وظیفه خود می بیند که در صحنه باشد و با باطل بجنگد و پرچم صهیونیسم را به زیر بکشد و قدس را آزاد کند.

امام جمعه شهرکرد افزود: این راه تا امروز آثارش به خوبی نمایان شده چراکه امروز از صهیونیسم یک پیکر بی جان بیشتر نمانده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: جبهه حق مقتدر است و موشک‌های مقاومت لرزه بر اندام صهیونیسم انداخته است چراکه روز بزن در رو نیست؛ بلکه هرچه بزنند چندین برابر بیشتر می خورند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این نتیجه ایستادگی و مقاومت است و طولی نمی کشد به فضل الهی نابودی صهیونیسم و آزادی قدس و رهایی فلسطینیان را بشریت به چشم خود خواهد دید.

گفتنی است: در این مراسم پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد و پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد و سرود میهن حماسه ساز در حمایت از مردم فلسطین به اجرا درآمد.

اهتزاز پرچم فلسطین درمیدان قدس شهرکرد

ارسال نظرات