امام جمعه شهرستان سلطانیه:

همراه نمودن علم با عمل از وظایف دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران می باشد

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه وظیفه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه همراه نمودن علم با عمل است،گفت:دفاتر نمایندگی ولی فقيه در سپاه تعمیق باورهای دینی و مقابله با تهدیدات فرهنگی و سیاسی دشمنان را عهده دار است.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۶۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در این شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سلیمانی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در سپاه ناحیه سلطانیه با اشاره به نقش حوزه های علمیه در جهان تشیع گفت:یکی از افتخارات جهان تشیع پرورش دادن شخصیت های برجسته ای همچون استاد مرتضی مطهری می باشد .

 

وی در ادامه با اشاره به وظیفه دستگاه های متولی از جمله حوزه های علمیه و طلاب اشاره کرد و افزود :امروز وظیفه ما بازنشر وتولید افکار شهید مطهری در جامعه می باشد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سلطانیه در ادامه بااشاره به لزوم آشنایی مردم در سطح جامعه با مبانی عمیق فکری ونظام تربیتی شهید مطهری تصریح کرد:رسالت اصلی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداری از پاسداران انقلاب اسلامی می باشدو در همین راستا خروجی کلاس های عقیدتی سیاسی در سپاه پرورش نسل جدید جوانان انقلابی مانند شهید  حججی می باشد. 

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه  با تجلیل از شخصیت آیت الله شهید مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج گفت: حضور عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح از برکات پروردگار به امام خمینی (ره) بوده و این مهم،یکی از تفاوت‌های اساسی نیروهای مسلح ایران اسلامی با دیگر کشورهاست.

 

وی با بیان اینکه وظیفه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه همراه نمودن علم با عمل است، افزود: دفاتر نمایندگی ولی فقيه در سپاه، هدایت دینی و سیاسی، تعمیق باورهای دینی، بصیرت افزایی پاسداران و مقابله با تهدیدات و شبهات اعتقادی، فرهنگی و سیاسی دشمنان را عهده دار است.

 

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت روز جهانی قدس و با بیان اینکه روز جهانی قدس از ابتکارات ماندگار امام راحل است، افزود: روز جهانی قدس روز حمایت جهان اسلام از آرمان فلسطین و قبله اول مسلمین و روز اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم، بی عدالتی و استکبار است.

 

امام جمعه شهرستان سلطانیه با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه رحمت و مغفرت ویژه الهی قرار داریم و شبهای قدر اوج سفره میهمانی خداست گفت: ماه رمضان میدان مسابقه است و قطعا عده ای در این ماه ضرر خواهند کرد اما برندگان این ماه در روز عید فطر پاداش خود را از خداوند متعال دریافت می کنند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی ، هادیان سیاسی، رابطین نمایندگی  و پاسداران وسربازان نمونه  سپاه ناحیه سلطانیه تجلیل به عمل آمد .

 

ارسال نظرات