به منظور تعاملات و همکاری های فیمابین در اجرای برنامه های مشترک؛

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)با رئیس کمیته امداد زنجان دیدار کرد

زنجان-به منظور افزایش تعاملات و همکاری‌ فی مابین در اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه محرومیت زدایی،اطعام مهدوی و پویش ایران مهربان،رئیس کمیته امداد با فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۷۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری رئیس کمیته امداد استان زنجان به منظور افزایش تعاملات و هنکاری‌های فیمابین در اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه محرومیت زدایی، اطعام مهدوی و پویش ایران مهربان با سردار جهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) دیدار و گفتگو کرد.
 
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)با رئیس کمیته امداد زنجان دیدار کرد

صفری در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی نقش سپاه پاسداران را در همه عرصه‌ها بی نظیر عنوان کرد و گفت: در سایه جاری بودن تفکر انقلابی و ولایی در مجموعه سپاه و بسیج کارکرد‌های این نهاد انقلابی موجب ارتقاء سرمایه اجتماعی نظام و نقش آفرینی موثر این مجموعه ارزشی و ارزشمند در مجموعه نظام شده و در هر عرصه‌ای که تفکر بسیجی حضور و بروز داشته پویایی، حرکت انقلابی و فعالیت جهادی و مجاهدان جریان پیدا کرده و حماسه آفرین بوده است.

وی با اشاره به این که سپاه و کمیته امداد هر دو مولود انقلاب بوده و با جاری بودن نقش قدسی امام خمینی (ره) و اندیشه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این نهاد‌ها در مسیر خدمت رسانی به، ولی نعمتان میدان انقلاب هیچ بن بستی معنا نمی‌یابد، افزود:همین نگاه بسیجی وار در دو نهاد انقلابی موجب اثربخشی کارکرد‌های نظام در حوزه محرومیت زدایی شده و اجرای برنامه‌های مشترک فی مابین دو نهاد در زمینه تحقق برنامه‌های نظام در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار نیازمند را فراهم می‌کند.

در این دیدار هم افزایی بین کمیته امداد و سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در اجرای طرح اطعام مهدوی از محور‌های مورد تعامل و گفتگوی فیمابین دو نهاد مذکور بود.
ارسال نظرات