همزمان با پایان ماه مبارک رمضان؛

برگزاری مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در سپاه شهرکرد

مراسم اختتامیه برنامه های عقیدتی و مراسم پرفیض وداع با ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه شهرکرد به صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۹۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در این مراسم معنوی گفت: وداع با ماه رمضان هرگز به معنای وداع با ویژگی‏‌های ارزشمند این ماه نیست و انسان اگر بتواند رهاورد و پیامد‌های معنوی این ماه را در دیگر ایام نیز حفظ کند، ماه پربرکت رمضان هرگز پایانی نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: یک ماه روزه داری در شرایط گرم و سخت و با وجود همه مشکلات آن رو به اتمام است و خوش به حال کسانی که از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کردند و از این سفره الهی به نفع خود بهره بردند که در غیر این صورت باید منتظر فرصت دیگری برای جبران باشند. 

فتاحیان تصریح کرد: فرصت های بدست آمده گاهی غیر قابل جبران هستند و کسی نمی تواند از آن بهره کافی ولازم را ببرد و تنها خود فرد است که می تواند در این راه گام بردارد و تاثیر مثبتی را برای خود داشته باشد.

گفتنی است مراسم پر شور وداع با ماه مبارک رمضان که به علت رعایت مسایل بهداشتی و دستورالعمل های کرونایی به صورت مجازی برگزار می گردید با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پایان پذیرفت.

ارسال نظرات