جهاد اسلامی:

مقاومت سقفی ندارد/ اسرائیل ضعیف‌تر از گذشته است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در مقایسه با گذشته، ضعیف‌تر شده است، تایید کرد که مقاومت سقف دارد و برای هر سناریویی کاملا آماده است.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۳۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان، در گفت‌وگو با یک پایگاه خبری لبنانی تصریح کرد که تماس‌های مصر با غزه، این بار نتیجه‌ای نداشت، زیرا سقف خواسته مقاومت، این بار بالا است و گروه‌های مقاومت برای هر سناریویی آماده‌اند.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری النشره لبنان، تصریح کرد: حوادث روز‌های گذشته ثابت کرد که فلسطین‌ها در یک پیکر واحد و یکپارچه با مقاومت هستند. آشفتگی و هراس اسرائیل با تبدیل نبرد به بمباران غیرنظامیان در غزه آشکار است. این امری است که قطعا به تحمیل یک معادله جدید منجر خواهد شد.

عطایا افزود: اهمیت ورود غزه به خط مقدم مقابله [با رژیم صهیونیستی]در قدس، در تغییر روند رویارویی‌های آینده نهفته است. دشمن از امروز به بعد دیگر نخواهد توانست مردم فلسطین در داخل این کشور را بدون دریافت پاسخ قاطع از غزه، از هم جدا کند. انسجام در جغرافیای فلسطین با وجود جداسازی برخی پیوند‌ها، نیرو‌های مقاومت را تقویت می‌کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان افزود که تماس‌هایی از سوی طرف مصری با مقاومت غزه برقرار شده است که نتیجه‌ای نداشت. زیرا «سقف ما در مقایسه با دفعات پیش، بالاتر رفته است. مقاومت سقفی ندارد. همه باید این را بفهمند. پس از آنکه «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی)، تل‌آویو را هدف قرار داد، ما بازی نمی‌کنیم و برای همه سناریو‌ها آماده‌ایم. ضمن اینکه یادآور می‌شویم که ما تا به این لحظه در موضع دفاع هستیم.»

وی در پایان تصریح کرد: «امروز یک نشست در سطح رهبران محور مقاومت برای تعیین گزینه‌های آتی برگزار می‌شود. این یک فرصت برای تغییر روند تحولات و حوادث است. زیرا اسرائیل، امروز ضعیف‌تر از گذشته است و مقاومت تنها راه برون رفت از محاصره است.»
ارسال نظرات