نماینده ولی فقیه در مازندران:

تقوا عیدانه ماه رمضان است /جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به شدت محکوم است

ساری-آیت الله محمدی لائینی درخطبه‌های نماز عید سعید گفت: تقوا دستاورد و عیدانه ماه مبارک رمضان است
کد خبر: ۹۳۴۱۹۶۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران در مصلی ساری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

آیت الله محمدی لائینی درخطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک عید و قبولی طاعات و عبادات گفت: تقوا دستاورد و عیدانه ماه مبارک رمضان است

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در عید باید از طرف خداوند و خلق او دارای دلخوشی باشیم، افزود:پذیرش عبادت بنده از سوی خالق دلخوشی از طرف خداوند محسوب می‌شود، اگر خداوند باریتعالی عبادت ما را بپذیرد، این بهترین دلخوشی خواهد بود.

امام جمعه ساری در ادامه تاکید کرد: برای دلخوشی از خداوند باید خود را لایق بخشودگی او قرار دهیم و باید رفتار و کردار خود را اصلاح و تغییر دهیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران در بخش‌های دیگر سخنان خود به حادثه تروریستی افغانستان هم اشاره و خاطرنشان کرد: جنایت تروریستی و حمله به مدرسه دخترانه‌ای در کابل توسط دست پروردگان جنایتکاران عالم را محکوم می‌کنیم، این دختران بی گناه به چه گناهی کشته شدند.

آیت الله لائینی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایت اشغالگران قدس  و حمله وحشیانه به مسجد الاقصی گفت: چگونه می‌توانیم دلخوش باشیم در حالی که نمازگزاران قدس را بمباران می‌کنند و میلیون زن و مرد را آواره کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان سخنان خود یادآور شد: دست درازی به بیت المال و ضایع کردن حقوق بیت المال از جمله کار‌هایی است که سبب از بین رفتن دلخوشی‌ها می‌شود، حتی نسبت به طبیعت و وحوش نیز نباید تعرض داشته باشیم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها