خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

7600 بسته معیشتی در بوکان توزیع شد

فرمانده سپاه بوکان از توزیع بیش از 7600 بسته معیشتی بین نیازمندان و اسیب دیدگان از ویروس کرونا طی یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۲۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی  در حاشیه مرحله نهم رزمایش بزرگ کمک های مومنانه، گفت: امروز سپاه بوکان در نهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه و به همت قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهداء و بسیج سازندگی سپاه شهداء و ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از 300 بسته معیشتی را میان نیازمندان و اقشار اسیب دیده از کرونا توزیع  کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراحل 9 گانه  این کمک‌ها، عنوان کرد: از اغاز همه گیری ویروس کرونا تا به امروز بیش از 7600 بسته معیشتی توسط سپاه بوکان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: با شیوع کرونا، سپاه این شهرستان  همراه و همگام با دیگر ادارات مختلف سطح شهر در کنار مردم بوده و اقدامات بسیار چشم گیری را در راستای کمک به معیشت مردم در قالب کمک های مومنانه، مبارزه با گسترش ویروس، ایجاد کارگاه های تولید ماسک و  چندین  مورد دیگر را انجام داده است.

 

وی بیان کرد:  این سپاه جدای از کرونا در همه عرصه‌ها ورود کرده و امسال در زمینه اشتغال خرد، ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی روستایی و تهیه کمک جهیزیه برای نیازمندان به صورت جهادی و انقلابی حرکت‌های مومنانه ای انجام  داده است.

فرمانده سپاه بوکان با بیان اینکه با همه وجودمان تا زمانی که مردم نیاز داشته باشند در کنارشان هستیم، افزود: این سپاه برای اجرای خدمات اجتماعی با تمام توان پای کار است.

جمشیدی گفت: زمانی در صحنه نبرد با دشمن مجاهدت می‌کردیم اما امروز برای ریشه کنی ویروس کرونا و محرومیت زدایی مبارزه می‌کنیم؛ همانگونه که در مقابل دشمنان ایستاده و جان می‌دهیم برای ریشه کنی کرونا و محرومیت زدایی هم مبارزه می‌کنیم تا مردم به خواسته‌های منطقی و معقول‌شان با هماهنگی و اتحاد برسند.

انتهای پیام

ارسال نظرات