خبرهای داغ:

ایران همدل در 28خرداد دشمن را مایوس می کند

یک کارشناس سیاسی گفت: ملت شهید پرور و ولایی ایران اسلامی در 28خرداد با حضور پرشور در انتخابات، همدلی و همزبانی را به رخ دشمن می کشد و دشمن را از رسیدن به اهداف شومش مایوس می کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۸۷
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، نادر مهرابی از کارشناسان سیاسی این شهرستان در نشست بصیرتی و روشنگری پایوران سپاه خوی با این عنوان که دشمنان اسلام و ایران تحمل دیدن ایران همدل و متحد را ندارند و نمی توانند حمایت مردم از ولایت را ببینند؛ به همین خاطر سعی دارند با روش ها و طرق مختلف مردم را از نظام و ولایت و اسلام دلسرد کند، گفت: ایرانیان با حضور پرشور و شکوه در انتخابات و انتخاب فرد شایسته و اصلح که دلسوز نظام و هم پای ولایت است سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با فعالیت در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی و تربیت افراد کوته فکر، سعی دارد، با تخریب چهره های انقلابی، مردم را نسبت به اسلام و انقلاب بدبین کند.

مهرابی افزود: باید دقت کنیم که نباید دست روی دست بگذاریم و بگوییم مسئولان خود جواب بدهند چرا که همه ما در قبال قطره قطره خون شهداء که باعث به ثمر رساندن انقلاب هستند مسئولیم و جواب پس خواهیم داد.

این کارشناس علوم سیاسی ادامه داد: حضور ما در پای صندوق های رای به منزله تایید انقلاب و حمایت از ولایت است و اگر خدای ناکرده اسیر برخی از حرف و حدیث ها قرار بگیریم و پای صندوق ها حاضر نشویم و یا رای خالی بدهیم بنا به فرموده ولی امر مسلمین "اگر با این اقدام انقلاب تضعیف شود" این کار مان حرام است.

باید برای انتخاب اصلح تلاش کنیم

جلیل لباسدخت از هادیان سیاسی سپاه خوی در نشست روشنگری حوزه شهید الهیارلو سپاه خوی، مکتب امام خمینی(ره) را مکتب اسلام و اعتقاد به خداوند متعال معرفی کرد و افزود: اگر در این مکتب خدای نکرده کاهلی کنیم جبران کردنش خیلی سنگین است، لذا بر ماست تا با سعی، تلاش، همت والا و انتخاب راه حق دل نائب بر حق امام زمان (عج) را شاد کنیم.

وی گفت: بی مسئولیتی برخی از سران کشور و تحمیل فشار های اقتصادی بر مردم و صدالبته هجمه های دشمنان بالخصوص در فضای مجازی را شاهد هستیم و ما باید در این مرحله حساس با شعار هر رای به نیت حاج قاسم در قالب طرح لبیک آحاد مردم را پای صندوق های رای برده و بدین طریق دشمنان را مأیوس تر از گذشته نماییم و نفوذی ها و منافقین را از مصادره انقلاب دور نماییم.

حضور در انتخابات انقلاب را بیمه می کند

 حجت الاسلام سیدرضایی گفت: حضور پر شور و البته بصیرانه در انتخابات، انقلاب را در برابر هجمه های دشمنان بیمه می کند.

امام جماعت مسجدامام علی(ع) شهرستان خوی در نشست روشنگری که به همت پایگاه  امام علی (ع) حوزه 3 شهری سپاه خوی برگزار شد، انتخابات را  مایه سرشکستگی و نابودی دشمنان دانست.

حجت السلام سید رضایی افزود: مردم ما آگاه تر و هوشیارتر از آن هستند که فریب دسیسه ها و توطئه های دشمنان را بخورند، برای خوشنودی دل آنان بخواهند 28خرداد در خانه بمانند.

وی افزود: برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و داشتن ایران مستقل سختی های زیادی را تحمل کردیم و مشکلات عدیدی را پشت سر گذاشتیم.

این مسئول ابراز داشت: مهمترین وظیفه ما در قبال فداکاری و ایثارگری شهدا و صبر و پایداری خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان همین حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است.

انتهای پیام

ارسال نظرات