جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

دشمن در ظاهر ادعای بی تفاوتی نسبت به انتخابات پیش رو را دارد

جانشین فرمانده سپاه زنجان گفت:دشمن در ظاهر ادعای بی تفاوتی نسبت به انتخابات پیش رو را دارد که در اصل در زمینه حضور حداقلی مردم در انتخابات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۱۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سرهنگ ابوالفضل طهماسبی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات که در محل اردوگاه شهید باکری استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت،با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد:انتخابات یکی از مهم ترین وقایع در سال جاری است که هم برای دشمنان و نیز دوستان انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
دشمن در ظاهر ادعای بی تفاوتی نسبت به انتخابات پیش رو را دارد

وی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و توان در راستای جنگ نرم ،القای حس ناامیدی و موضوعات امنیتی به میدان آمده است،تصریح کرد:دشمن در ظاهر ادعای بی تفاوتی نسبت به انتخابات پیش رو را دارد که در اصل در زمینه حضور حداقلی مردم در انتخابات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به اهمیت انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)پرداخت و افزود:طبق فرموده ایشان برای برداشتن گام های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و ازتجربه ها درس گرفت که اگر این نشود آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امروز با توجه به نزدیکی انتخابات ،تلاش سپاه وبسیج برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است،خاطرنشان کرد:مولفه های انتخابات سالم از منظر سپاه امنیت انتخابات،سلامت انتخابات،ایجاد رقابت سالم،مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می باشد.

طهماسبی با بیان اینکه بسیج و سپاه حافظان انقلاب هستند و برای حضور حداکثری تلاش میکنند،یادآور شد: شرط لازم حضور حداکثری است،اما شرط کافی انتخاب اصلح است تا فرد انقلابی و اصلح انتخاب شده و پای کار آید.

وی با اشاره به فرموده رهبری(مدظله العالی)مبنی بر اینکه انتخابات لیله القدر نظام مقدس جمهوری اسلامی است،تاکید کرد:سپاه بر له یا علیه هیچ کاندیدایی نیست و برای حضورحداکثری تلاش کرده و به دنبال منافع حداکثری مردم است.

این مسئول با بیان اینکه امروز حضور مردم برای نظام از توان دفاعی و نظامی بالاتر است،گفت: حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف است.


جانشین فرمانده سپاه استان با اشاره اینکه در کنار تمامی این موضوعات،نمی توان مشکلات معیشتی و اقتصادی،مردم را نادیده گرفت،بیان کرد:مطالبه گری در کنار تبیین نقاط قوت و پیشرفت های کشور سازنده است وسپاه برای رفع موانع موجود در کشور تلاش می کند.

طهماسبی با اشاره به اینکه هر جا انقلابی و با روحیه جهادی عمل کرده ایم موفق شده ایم و پیشرفت های چشمگیری داشته ایم،افزود:سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان نیز با تمامی توان وتجهیزات در راستای خدمات رسانی، محرومیت زدایی و حل مشکلات مردم تلاش میکند.

 
گفتنی است نشست مذکور به همت بسیج رسانه استان برگزار شد.
ارسال نظرات