فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

شهدا برای حفظ این حرم جان دادند، اما ما برای پیروی از مسیر نورانی آنان تنها باید رای دهیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:شهدا برای حفظ این حرم جان دادند، اما ما برای پیروی از مسیر نورانی آنان تنها باید رای دهیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۱۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در پیامی بشرح زیر مردم ولایتمدار مهریز را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت نمود:
بسمه تعالی
مردم ولایتمدا، رشید و شهید پرور مهریز
با سلام به روح مطهر امام راحل و ارواح تابناک شهدا، در آستانه امتحان عظیم و انتخاب تاریخی ملت مسلمان ایران اسلامی و بر پایه سفارش امام عزیز و شهدای بزرگمان به ویژه شهید جاوید، حاج قاسم سلیمانی و در راستای تعظیم این تراث عظیم و این انقلاب جهانی بر خود لازم میدانم که بر اساس آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ ۚ. إِنَّ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ ۗ. إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا﴿۵۸﴾ شما مردم شهید پرور را برای مشارکت حداکثری در این آوردگاه امتحان سیاسی الهی دعوت کنم.
شما نیک می‌دانید که برای پیروزی بر کفر و الحاد باید نظام مقدس جمهوری اسلامی را پاس داشت که به فرمود: ه شهید سلیمانی عزیز، این نظام حرم است. برای حفظ حریم حرم و اردوگاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باید این مجاهدت را انجام داد. شهدا برای حفظ این حرم جان دادند، اما ما برای پیروی از مسیر نورانی آنان تنها باید رای دهیم. این اندک را دریغ نکنیم که قطعا در پیشگاه خداوند باید به امام و شهدایمان پاسخ دهیم که در مقابل خون ریخته شده شهدا، آیا توانستیم یک کاغذ را در صندوق رای بیاندازیم؟
اگر اکنون شهدا و شهید سلیمانی پیشمان بودند، سفارششان چه بود؟ بیایید، هر یک به نمایندگی یک شهید و با صدق نیت و قصد قربت این مهم را انجام داده و خیر کثیر را برای خود برگزینیم.
منتظر شما برای نمایندگی از شهدا در پای صندوق‌های رای هستیم.
خادم الشهدا علی فاتحی ابرقویی
ارسال نظرات