فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ:

طرح ناصرین عامل رشد معنوی سربازان است

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با اشاره به اجرای طرح ناصرین،‌ اظهار داشت: این طرح عامل رشد معنوی،‌ روحی و اخلاقی سربازان و موجب ارتقای بازدهی بیشتر در سازمان است.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۷۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عزیز موسایی از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی ازجمله کوهنوردی و پیاده روی در قالب طرح ناصرین ویژه نیروهای وظیفه خبر داد .

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، اهداف این طرح را ایجاد زمینه تحقق تدابیر مقام معظم رهبری به منظور جلوگیری از تضییع عمر و وقت خدمتی سربازان و استفاده مطلوب از آن برای توانمندسازی جوانان، ایجاد و تقویت همدلی، اعتماد، اخوت و صمیمیت بین کارکنان وظیفه و کادر و تبدیل دوره خدمت سربازی به دوره تربیت کادرسازی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی افزود:  از جمله مهمترین فعالیت های گروه های ناصرین،  فعالیت های پژوهشی،‌ آموزشی و هنری، ورزشی، اردوها، برنامه های ورزشی  و برگزاری جلسات قرائت قرآن می باشد.

وی خاطرنشان کرد: احساس شادابی، نشاط و شرکت بیشتر سربازان در برنامه های جمعی، ایجاد جو صمیمی و افزایش محبت بین کارکنان رسمی و وظیفه، افزایش توان روحی و اخلاقی سربازان و ارتقای بازدهی بیشتر از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

وی در پایان افزود: ایجاد دوره كادرسازی برای انقلاب اسلامی، ایجاد زمینه برای بهره‌مندی بیشتر از توانمندی‌های پاسداران تاثیرگذار و با انگیزه برای تربیت و تعالی سربازان، تقویت جو اعتماد، اخوت و صمیمیت و ایجاد ارتباط عاطفی و معنوی بین سربازان و پاسدارن از جمله اهداف مورد نظر در طرح ناصرین است.

ارسال نظرات