در جمع طلاب و روحانیون شهرستان فارسان عنوان شد:

قلب و دل مردم با نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) با بیان اینکه قلب و دل مردم با نظام است، عملکرد برخی مسئولان را عامل دلخوری مردم دانست.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۴۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی ویژه طلاب و روحانیون سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آستانه انتخابات برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) استان چهارمحال و بختیاری در این نشست که در حوزه علمیه  فارسان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، عدم ورود مدیریت دینی و انقلابی به سطح کلان مدیریتی در سطح کشور را از ضعف های حوزه و یکی از عوامل مشکلات امروز دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، گفت: همانطور که پیر فرزانه انقلاب فرمودند روحانیت مادر این انقلاب است و نباید اختلاف پیدا بکند. به خصوص که این اختلاف در اصول انقلاب و نظام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود: اختلاف به هر شکلی کوبنده است و امروزه دشمنان با سرمایه گذاری برای اختلاف افکنی تلاش کردند تا روحانیت سکولار تربیت کنند و صدای سکولاریسم را از حلقوم این روحانیون خارج کنند و در اینجا بود که مقام معظم رهبری فریاد اعتراضشان بلند شد که مراقب باشید حوزه نباید منبر سکولاریسم باشد.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)، روحانیت در تأسیس و استمرار انقلاب نقش خود را با فداکاری ایفا کرده اند.

وی، انشقاق بین روحانیت را عامل ضربه به انقلاب های قبلی همچون مشروطیت دانست و گفت: امروز  هم بسیاری از مردم به خاطر مدیریت و عملکرد بد برخی از مسئولان دلخور هستند و شاید همین امر دلیلی برای کاهش مشارکت باشد، اما حقیقتا قلب و دل این مردم با نظام است  و هنوز مردم با روحانیت همراه و همدل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر با اشاره به اهمیت مشارکت همگانی در انتخابات، ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا با ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری و حضور در پای صندوق های رای به تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد کمک کنیم.

 

ارسال نظرات