سردار آزادی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

با رای خود زمینه ساز حل مشکلات کشور شویم

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص رابطه‌ی حضور پرشور مردم در انتخابات با مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: عقل، دین و منش انقلابی حکم می‌کنند که در انتخابات شرکت کنیم و با رای خودمان زمینه ساز حل مشکلات کشور باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۹۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص رابطه‌ی حضور پرشور مردم در انتخابات با مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: انتخابات پیش رو در حقیقت جلوه‌ای از مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام اسلامی است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور خودشان در این انتخابات تحت عنوان یک حق بلوغ فکری، سیاسی، انقلابی و تعلقاشان به ایران اسلامی و عزت کشور را نشان خواهند داد، افزود: به هر حال انتخابات مفهوم تعیین سرنوشت و رقم زدن سرنوشت کشور حداقل در چهار سال آینده را دارد و مفهوم انتخابات یعنی رقم زدن سرنوشت کشور در چهار سال آینده.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حتی اگر مردم از شرایط موجود، گرانی، بیکاری و مسائل معیشتی شکوه دارند و یا از عملکرد دولت فعلی ناراحت هستند، باز هم باید در انتخابات شرکت کنند، چون با انتخاب خود می‌توانند آینده را درست و مشکلات را حل کنند.

وی با تاکید بر لزوم پشتوانه‌ی مشارکت بالای مردم برای رئیس جمهور بعدی جهت حل مشکلات مردم مطرح کرد: این اهمیت و حساسیت انتخابات در پیش رو را نشان می‌دهد که امیدواریم که ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا با رای آگاهانه بتوانند امید به آینده را در دل آحاد ملت ایجاد کنند که مشکلات حل شوند تا ایران اسلامی با ظرفیت ها‌ی خدادادی که دارد بازهم در دنیا و منطقه بدرخشد و الگویی برای مسلمین، مستضعفین و حتی تمامی بشر باشد.


سردار آزادی مهمترین دغدغه مردم بر اساس نظرسنجی‌ها را مشکلات و مسائل اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: بعضی از شکاف‌های اجتماعی هم مثل زیاد شدن فاصله‌ی فقیر و غنی، افزایش آسیب‌های اجتماعی، ویژه خواری و رانت خواری که در این سال‌ها به وجود آمده اند، از موضوعاتی اند که جوان‌ها و مردم را نگران کرده اند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین یادآورشد: این مشکلات اقتصادی و اجتماعی بر روی فرهنگ جامعه هم آثار منفی به جا گذاشته و به همین دلیل نیز رهبر عزیزمان اولویت اصلی در پیش روی نظام اسلامی و کاندیدا‌های ریاست جمهوری را دادن برنامه مشخص برای معضلات اقتصادی و مشکلات جامعه اعلام کردند.

وی با بیان این که اگر مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی حل وفصل شوند قطعا بر روی فرهنگ عمومی جامعه هم اثر خواهند گذاشت، افزود: به همین دلیل عقل، دین و منش انقلابی حکم می‌کنند که در انتخابات شرکت کنیم و با رای خودمان زمینه ساز حل مشکلات کشور باشیم.

ارسال نظرات