هشتمین اهدای زندگی ۱۴۰۰ استان را نوجوان طارمی رقم زد

زنجان -مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، گفت: هشتمین اهدای عضو سال ۱۴۰۰ با اهدای چهار ارگان حیاتی جوان طارمی رقم خورد.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۳۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ شهریار امام وردی با اشاره به هشتمین اهدای عضو انجام شده در سال جاری، اظهار کرد: هشتمین اهدای عضو انجام شده در استان، متعلق به مرحوم امیرحسین سلطانی، ۱۴ ساله ساکن هزاران طارم بود که متاسفانه دچار مرگ مغزی شده بود.
 
هشتمین اهدای زندگی ۱۴۰۰ استان را نوجوان طارمی رقم زد

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحوم سلطانی، کار‌های لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد، افزود: ارگان‌های حیاتی این بیمار مرگ مغزی برای اهدا به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

این مسئول در رابطه با ارگان‌های حیاتی اهدا شده در هشتمین اهدای عضو سال‌جاری زنجان، تصریح کرد: چهار ارگان حیاتی از جمله کلیه‌ها، قلب و کبد بیمار مرگ مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا شد و زندگی دوباره‌ای به چهار هم‌وطن بخشید.

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با راه‌های دریافت کارت اهدای عضو، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال کد ملی به شماره ۳۴۳۲ و یا شماره‌گیری #۳ *۳۴۳۲* و مراجعه به سایت اهدای عضو به آدرس https://www.ehdacenter.ir/fa برای اخذ کارت اهدای عضو اقدام کنند.
ارسال نظرات