در استقبال از کنگره 10هزار شهیدعشایری کشور؛

حضور گروه جهادی شهید کاووسی در منطقه عشایری دیناران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان از اعزام گروه جهادی شهید غلامرضا کاووسی به منطقه عشایری دیناران خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۴۹۸
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی گفت: در استقبال از کنگره ده هزار شهید جامعه عشایری کشور با شعار ده هزار شهید ده هزار خدمت، و در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی برگزاری اردوی بسیج سازندگی با کمک گروه جهادی شهید کاوسی صورت گرفت.

ایزدی تصریح کرد: گروه جهادی شهید کاووسی با حضور در منطقه عشایری محروم سرتنگ دنگان دیناران علاوه بر ساخت سرویس بهداشتی و حمام، بسته های معیشتی و پوشاک، اسباب بازی و هدایای فرهنگی نیز بین نیازمندان منطقه توزیع کردند.

وی افزود: در این اردوی 5 روزه گروه جهادی شهید کاووسی با هماهنگی و همکاری ناحیه عشایری و حوزه مقاومت بسیج عشایری دیناران با برگزاری جلسه با مسئولین محلی و معتمدین و احصاء مشکلات مردم منطقه خدماتی را به مردم مناطق قراب، عزیزآباد و چاموران ارائه می دهند.

مهدی مصطفوی مسئول گروه جهادی شهید کاووسی هم گفت: گروه جهادی شهید غلامرضا کاووسی با بیش از یک سال سابقه تاسیس و فعالیت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها؛ با حضور در مناطق محروم انجام وظیفه می کند.

مصطفوی افزود: گروه جهادی شهید کاووسی با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق آتش به اختیار با روحیه جهادی و انقلابی از همه ظرفیتهای اعضای گروه که متشکل از افراد نوجوان، جوان و بزرگسال اند در حوزه های مختلف کار و فناوری، پزشکی، اشتغال زایی بهره می برد.

وی از عضویت 120 نفر با تخصص و مهارتهای مختلف در این گروه خبر داد و خاطرنشان کرد: این گروه مردمی که متشکل از 5 نفر هیئت امنا از بین افراد تحصیل کرده و نخبه می باشد در همه ابعاد فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و درمانی، اقتصادی و اجتماعی نیروی جوان و مردمی دارد.

ارسال نظرات