خبرهای داغ:

مدارس راهیان کوثر در تعالی سیستم آموزشی موثر است

معاون سابق آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدارس راهیان کوثر آذربایجان غربی در تعالی سیستم آموزشی نقش موثری دارد.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۸۹
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱

 قدرت الله قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه ضمن ابراز خوشنودی از راه اندازی مدارس راهیان کوثر در استان با حمایت و پشتیبانی سپاه شهدای آذربایجان غربی، برای تاثیرگذاری آن بر سیستم آموزشی کشور ابراز امیدواری کرد.

وی آینده این مدارس را بسیار درخشان پیش بینی کرد و گفت: در این مدارس فقط به مسائل آموزشی پرداخته نمی شود، چرا که در این صورت حتی امر آموزش نیز ناقص خواهد ماند، خوشبختانه متولیان امر به مباحث تربیتی بها می دهند.

این دبیر بازنشسته ضمن اشاره به اینکه امروزه خانواده ها سعی می کنند مدارسی را برای ثبت نام فرزندان خود انتخاب کنند، که در آنجا به تربیت و پرورش نگاه جدی وجود دارد، گفت: مدارس راهیان کوثر به بحث تعلیم و تربیت به صورت توام می پردازند.

قاسمی خاطرنشان کرد: بیلبوردهای تبلیغاتی این مدارس در مناطق مختلف شهر را می توانیم ببینیم که در این پوسترها اولویت داشتن پرورش، مشاوره، مسائل اعتقادی و اخلاق‌مداری را به وضوح شاهد هستیم.

وی بر لزوم رعایت اقتضاء سن و فهم نوجوانان در انتقال آموزه های اسلامی تاکید کرد و گفت: چنانچه این مدارس باورهای دینی را در قالب جدید، جذاب و دلنشین به نسل جدید منتقل کنند، خواهند توانست توفیق های بی‌شماری را به دست آورند.

انتهای پیام

ارسال نظرات