همزمان با عید غدیر در فرخشهر برگزار شد:

تقدیم 110 بسته معیشتی در قالب اطعام غدیر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد از توزیع 110 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند شهر فرخشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۳۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری در گفتگو با خبرنگار بسيج، گفت: در اقدامی ابتکاری و خداپسندانه و با همت بسیجیان پایگاه ثارالله(علیه السلام) دوستداران و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (صلوات الله علیهم) در فرخشهر با هدف زنده نگه داشتن سنت اطعام در عید غدیر،  110 بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با اشاره به روایات مؤکد در خصوص اطعام در روز عید غدیر، خاطرنشان کرد: به دستور صریح پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم)، تبلیغ غدیر واجب و نوعی تکلیف بوده و رساندن پیام غدیر، معرفی کامل پیامبر می باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان كرد: تمام ظرفیت های سپاه و بسیج برای محقق شدن فرمان رهبر معظم انقلاب پای كار آمدند تا با هم افزایی با سایر مجموعه ها و نهادها بتوانند بسته های معیشتی مناسبی را تهیه و بسته بندی كنند و پس از شناسایی نیازمندان واقعی، در بین مردم توزیع نمایند.

وی با بیان اینکه کسی که در عید غدیر اطعام کند مثل اطعام انبیاء و صدیقین است و این روایات تکلیف را بر ما سنگین‌تر کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار فرخشهر همواره پرچم‌دار گرامیداشت برنامه‌های دینی و ملی هستند و به ویژه برنامه‌های دینی همچون غدیر را دنبال می‌کنند.

ارسال نظرات