سردار کرمی مطرح کرد؛

بهره برداري از ٣٩ پروژه آبرساني تا پايان مهرماه سال جاري

زنجان- فرمانده سپاه استان زنجان گفت: مهرماه سال جاری ۳۹ پروژه آبرسانی بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۷۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات هستند؛ آن‌ها همواره تلاش می‌کنند نارضایتی مردم را افزایش دهند که البته مردم به خوبی در این ۴۲ سال با بصیرت توطئه‌های آنان را خنثی کرده‌اند.
 
بهره برداري از ٣٩ پروژه آبرساني تا پايان مهرماه سال جاري

وی با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی در ۴۲ سال گذشته دستاورد‌های بسیار بزرگی داشته است، عنوان کرد: رسانه‌ها باید عملکرد و دستاورد‌های بی‌شمار نظام را به مردم بازگو کنند؛ مردم باید بدانند که انقلاب چه دستاورد‌های بزرگی داشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به مشکل آب خوزستان اشاره کرد و گفت: در همین راستا ماشین‌آلات و تجهیزات تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) به خوزستان اعزام شده و در برخی از نقاط خوزستان وظیفه آبرسانی را انجام می‌دهند. در واقع پاسداران و بسیجیان زنجانی هر کاری که در توانشان باشد برای رفع مشکل آب خوزستان انجام خواهند داد.

وی در ادامه به مشکلات حوزه آب استان زنجان گریزی زد و افزود: کشور و همینطور استان زنجان در چند سال گذشته با مشکلات آبی مواجه شده‌اند که باید با تدبیر این مشکلات را حل کنیم. خوشبختانه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان همکاری خوبی با اداره آب و فاضلاب استان زنجان در زمینه اجرای پروژه‌های آبرسانی دارند.

سردار کرمی افزود: به زودی ۳۰ پروژه آبرسانی در سطح استان زنجان کلنگ‌زنی می‌شود که ۲۰ پروژه توسط اداره آب و فاضلاب و ۱۰ پروژه دیگر توسط بسیج سازندگی تامین اعتبار خواهد شد؛ تکمیل این پروژه‌ها بسیاری از مشکلات آبی روستا‌های استان را بهبود خواهد بخشید.

وی تشریح کرد: همچنین سال گذشته سپاه استان با همکاری اداره آب و فاضلاب ۳۹ پروژه آبرسانی را کلنگ‌زنی کرد که پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها تا مهرماه امسال به بهره‌برداری کامل برسد.

گفتنی است در اجرای این پروژه‌ها خیران، اداره آب و فاضلاب، دهیاری‌ها، فرمانداران و نهایتاً اهالی روستا‌ها کمک‌های بسیار زیادی به بسیج سازندگی کرده‌اند.
ارسال نظرات