خبرهای داغ:

قربانی ۱۸ راس گوسفند و توزیع ۲۱۹ بسته معیشتی و ۷ هزار پرس غذا در منطقه کلاته خیج شاهرود

شاهرود_فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء کلاته خیج شاهرود گفت: به همت پایگاه‌های بسیج، ۱۸ راس گوسفند قربانی و طبخ و توزیع ۷۳۱۵ پرس غذای گرم و ۲۱۹ بسته معیشتی در دهه امامت انجام شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۶۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
قربانی ۱۸ راس گوسفند و توزیع ۲۱۹ بسته معیشتی و ۷ هزار پرس غذا در منطقه کلاته خیج شاهرودسعید قربانی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاهره به اقدامات سازندگی و محرومیت زدایی پایگاه‌های این حوزه در دهه امامت و ولایت اظهار کرد: پایگاه محمد رسول الله (ص) روستای قلعه نو خرقان ۸۲ بسته معیشتی، قربانی ۶ راس گوسفند و طبخ و توزیع ۴۰۰۰ پرس غذای گرم را در این دهه بین خانواده‌های کم برخوردار انجام داد.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء افزود: پایگاه شهید چمران روستای گرمن در این دهه ۵ راس گوسفند قربانی و طبخ و توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم و تامین برق گلزار شهدای روستا را اجرا نمود.
وی با اشاره به اقدامات پایگاه شهید زرهرن کوی سازمانی تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده نیروی زمینی ارتش گفت: قربانی ۱ راس گوسفند و طبخ و توزیع ۱۱۵ پرس غذای گرم به همت بسیجیان این پایگاه انجام شد.
قربانی خاطر نشان کرد: پایگاه شهید صدوقی روستای چهارطاق طبخ و توزیع ۱۱۰۰ پرس غذای گرم و تهیه و توزیع ۳۰ بسته معیشتی را در این روستا اجرا و پایگاه حضرت، ولی عصر (عج) شهر کلاته خیج نیز تهیه و توزیع ۳۷ بسته معیشتی را انجام داد.
وی ادامه داد: پایگاه شهید عربعامری روستای خیج تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی و قربانی ۳ راس گوسفند را انجام و پایگاه امام جعفر صادق (ع) روستای ابر نیز قربانی ۳ راس گوسفند و طبخ و توزیع آش نذری را دهه امامت و ولایت اجرا کردند.
فرمانده حوزه بسیج حمزه سیدالشهداء خاطر نشان کرد: پایگاه امام حسین (ع) شهر کلاته خیج در دهه امامت تهیه و توزیع ۲۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار را انجام و پایگاه شهید اشرفی اصفهانی روستای جیلان اردوی جهادی ساخت وضوخانه برای مسجد جامع روستا و اردوی جهادی بتن ریزی صحن مسجد جامع روستا را اجرا کردند.
وی اضافه کرد: پایگاه شهید قرائی، تهیه و اهدای سرویس چینی ۱۲ نفره برای تکمیل جهیزیه یک زوج جوان را انجام و پایگاه شهید باهنر تهیه و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم را در روستا اجرا نمودند.
قربانی تصریح کرد: در مجموع به همت پایگاه‌های بسیج، ۱۸ راس گوسفند قربانی و طبخ و توزیع ۷۳۱۵ پرس غذای گرم و توزیع ۲۱۹ بسته معیشتی در این دهه در راستای خدمت رسانی به قشر کم برخودار جامعه انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها