فرمانده حوزه شهید محلاتی بهاباد:

سارقین ۳ دستگاه موتورسیکلت دربهاباد به دام افتادند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد گفت: سه سارق موتورسیکلت دربهاباد باکمک نیرو‌های مردمی و گشت رضوین ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی در بیابان‌های شرق بهاباد دستگیرشدند.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۱۳
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سروان پاسدار مهدی رضاپور درخصوص دستگیری سارقان به خبرنگار ان گفت: بلافاصله پس از گزارش مردمی به نیروی انتظامی با موضوع سرقت سه دستگاه موتور سیکلت، ۴ تیم موتوری ویک تیم خودرویی گشت رضویون بسیج ناحیه فراخوان، به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: با رد زنی و همکاری تیم‌های گشت رضویون ونیرو‌های مردمی در همان روز سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف وسه سارق که غیر بومی بودند در بیابان‌های شرقی بهاباد (جاده نایبند) توسط تیم‌های گشت رضویون حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی دستگیر وبه گشت نیروی انتظامی جهت سیر مراحل قضایی تحویل گردیدند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد ادامه داد: در این راستا این سه سارق دستگیر و تعداد سه دستگاه موتورسیکلت کشف شد که این اموال پس از شناسایی و تشخیص هویت به مال باختگان تحویل خواهد شد.
رضاپوربا بیان اینکه این سارقین پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی شهرستان بهاباد معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.
وی از شهروندان خواست به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس در راستای پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و وسایط نقلیه خود را در مکان‌های امن و مطمئن پارک و آن را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.
ارسال نظرات