خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی:

پویش همکلاسی مهربان 2 در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: پویش همکلاسی مهربان 2 در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۵۳
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

 رضا خلیل‌نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه از اجرای پویش همکلاسی مهربان 2 در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا نسبت به تهیه و توزیع 5 هزار بسته لوازم التحریر ایرانی در قالب پویش همکلاسی مهربان ۲ همزمان با شروع سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان نیازمند اقدام شد.

وی با بیان اینکه بسته‌های لوازم التحریر با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی سرهنگ تقی نجمی و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش توزیع شد، گفت: این پویش در ۱۸ شهرستان و با همت ۲۸ حوزه بسیج دانش آموزی اجرا شد، به غیر از لوازم التحریر، کیف، کفش، لباس، وجه نقد، اقلام معیشتی و ... تهیه و توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان به اجرای این پویش در سراسر استان اشاره کرد و گفت: به واسطه اجرای پویش فوق 5 هزار بسته معیشتی به ارزش 80 میلیون تومان، 140 عدد کیف به ارزش 7 میلیون تومان، ۸۰ جفت کفش به ارزش ۱۵ میلیون و 200 بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیون تهیه شد.

خلیل‌نژاد به جمع آوری 100 میلیون تومان هدیه نقدی اشاره کرد و گفت: به واسطه همکاری اقشار مختلف مردم و خیران، می‌توان مشکلات طبقه کم‌برخوردار جامعه را برطرف کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات