فرماندار بابلسر:

بسیج ضامن حفظ انقلاب اسلامی است

ساری- فرماندار بابلسر گفت: بسیج یادگار امام خمینی (ره) است که این میراث ماندگار ضامن حفظ و بقای انقلاب شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۵۹
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

بسیج ضامن حفظ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرماندار بابلسر در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج یادگار امام خمینی (ره) است که این میراث ماندگار ضامن حفظ و بقای انقلاب شد، گفت: افتخار همه ما این است که به‌عنوان یکی از اعضای بسیج در جامعه زندگی می‌کنیم.

اسماعیل حسن‌زاده اظهار کرد: ۵ آذر۱۳۵۸ با فرمان تاریخی امام بسیج مستضعفین تشکیل شد و تا به امروز به‌عنوان یکی ازاصلی‌ترین کار این نظام در حال خدمت است.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: بسیج یک نهاد عمومی و مردمی بوده که اعضای آن آحاد ملت ایران هستند؛ در بسیج هرگز کسی احساس برتری ندارد به جهت اینکه همه در زیر لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و در زیر این لوا و تحت امر امام و رهبری از زن و مرد پیر و جوان در هر قشری خدمت می‌کنند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: اقداماتی که بسیج در طول این ۸ سال انجام داد برای همیشه در تاریخ ایران ثبت و درج شد و خون شهدا ضامن انقلاب است به خاطر این ایثارها، پاکی‌ها، صداقت‌ها خون شریف‌ترین و خالص‌ترین انسان‌ها که اگر این‌ها امروز حضور داشتند شاید ما پشت این میز‌ها نبودیم.

وی ادامه داد: ما مدیون شهدا هستیم و قطعا با برنامه‌ریزی مناسب از مقام شامخ این شهدا وایثارگرانی که در عرصه دفاع مقدس حضور داشتند؛ تجلیل خواهد شد.

فرماندار بابلسر در پایان تاکید کرد: انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و تفکر بسیجی به نسل آینده بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها