خبرهای داغ:

دانشگاه بر اساس مدیریت هوشمند باید تغییر کند

شاهرود_مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: جامعه بر اساس هوشمندسازی پیشبرد باید تغییر کند و راهبری هوشمند متحول می‌کند.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۸۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

دانشگاه بر اساس مدیریت هوشمند باید تغییر کندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام ابوالفضل فندرسکی با اشاره به آیه قرآن کریم در عرصه مدیریت امروز جامعه و جهان، اظهار کرد: علم و تکنولوژی که تولید شده قبل از سال ۲۰۰۰ به گفته مراکز معتبر از چهار هزار سال قبل از این سال، نسبت به بعد از سال ۲۰۰۰، حجم تکنولوژی میلیارد‌ها برابر شده است.
او افزود: آغاز عصر دوم فناوری اطلاعات آغاز هوش مصنوعی و شیوه مدیریت جدید بر اساس این موضوع است و مولفه اصلی پیشرفت در آینده جایگزین بسیاری از مشاغل خواهد شد و‌ نظام مدیریتی متحول خواهد شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود، گفت: نظام ارزش گذاری که براساس مدارج علمی تغییر کرده و بر اساس کارآمدی و توانمندی ارزش گذاری می‌شود، در دانشگاه باید شیوه مدیریت تغییر کند و بر اساس پیشرفت‌های جدید و شیوه مدیریتی راهبری هوشمند است.
او ادامه داد: جامعه بر اساس هوشمندسازی پیشبرد باید تغییر کند و راهبری هوشمند متحول می‌کند و نفوذ راهبر از تیم به سازمان گسترش پیدا می‌کنند و هر فرد باید خودسازمانی کند و نقش خود را درست ایفا کند.
فندرسکی تاکید کرد: حرکت از سطح فرد به کارمند باهوش می‌رود و سازمان‌ها فرآیند محور می‌شود و تحول در دانشگاه باید به این سمت برود.
او با اشاره به مدیریت هشت ساله دکتر فاتح در دانشگاه صنعتی، اظهار کرد: شکل مدیریت او بسیار خوب بوده است ویژگی‌های دکتر فاتح سعه صدر بالا، پاکدستی، مهربانی است و از زحمات ارزشمند و بی دریغ ایشان و همسر صبورشان که پا به پای دکتر بوده تشکر می‌کنم و دکتر ایزدی فر مراتب مدیریتی را پله‌ای طی کرده است، شیوه کار آشنا هستند.
باید طرح مدیریت استانی سایه سنگینش را بردارد
محمدمهدی فاتح ریاست سابق دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه سرمایه عظیم مردمی این شهرستان است، مردم دیدند که چگونه آجر‌های دانشگاه روی هم چیده شده است.
او با اشاره به استقلال دانشگاه یعنی دانشگاه صنعتی شاهرود هیأت ممیزه و امنا و جذب مستقل دارد و باید مستقل اداره شود و وزیر هم دنبال می‌کند، گفت: باید طرح مدیریت استانی سایه سنگینش را بردارد، بر اساس دلایل قانونی و مستندات وجاهت قانونی ندارد و از وزیر به خاطر دیدگاهش تشکر می‌کنیم.
فاتح افزود: دانشگاه‌ها هیات امنایی اداره می‌شود و باید مستقل باشد و اداره استانی مقایرت دارد و پیشرفت‌های دانشگاهی به دلیل استقلال و حمایت مردم بوده است.
او با تاکید بر عدم احساس خستگی در مدت تصدی دانشگاه به خاطر عشق و همدلی و همراهی کارکنان و اساتید، از انتصاب دکتر ایزدی فرد، استقبال کرد و ابراز امیدواری کرد که مسیر افتخار و پیشرفت این دانشگاه طی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها