خبرهای داغ:

بازدید فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از منطقه شاهرود

شاهرود_فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با مدیر و اعضاء شورای پایگاه مقاومت لیله القدر منطقه شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۴۴
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر عربعامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود ضمن خوشامدگویی به وی، از فعالیت‌های فرهنگی بسیج در ایام مختلف سال و همچنین انسجام نیرو‌های بسیجی که در بحث شیوه نامه بازرسی از جایگاه‌ها و نیز فعالیت بی وقفه آن‌ها در ایام حمله سایبری به سامانه هوشمند نقش کلیدی ایفا کردند، تقدیر و تشکر نمود.
داوود عربعلی فرمانده حوزه بسیج شرک ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز، پس از عرض تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پیشاپیش ولادت ام ابی‌ها فاطمه زهرا، درباره جایگاه بسیج و نقش کلیدی رزمندگان بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس و نقش سازنده بسیج در طول چهل و اندی سال از شکل گیری انقلاب اسلامی بیاناتی ایراد کرد.
او هر گونه تخطی از فرامین ولایت فقیه را خط قرمز بسیج اعلام کرد و اظهار داشت، در هیچ اردوگاهی بجز اردوگاه ولایت اردو نخواهد بود و تمامی فعالیت‌های بسیج حول محور ولایت و معظم له خواهد بود.
در ادامه عربعلی به این نکته اشاره کرد که بسیج شرکت ملی پخش در کنار اجرای برنامه‌های اجرایی که مستمراً از سوی سازمان‌های تبلیغی می‌شود، در مقابل فرامین فرماندهی معظم کل قوا در مبارزه با مفاسد مالی و اداری و شیوه‌های اقتصادی نامه‌ای که تحت نظارت مستمر قرار داشته و کنترل در تمامی سطوح سازمان اشاراتی را دارد. در همین راستا در مورد برخی از توفیقات حاصله توسط این کار گروه در تمام مناطق توضیحاتی را عنوان نموده که با قابلیت‌های حوزه بسیج این شیوه نامه پس از تایید مدیر عامل طی نامه‌ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی گردید.
او افزود: بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب و همچنین رفع مشکلات تولید و مانع زدایی را با توجه به شعار چند سال گذشته ایشان، از برکات و رهنمود‌های معظم له در ادامه مسیر و دستاورد‌های بسیج بر شمرد.
در پایان جلسه، ایشان گزارشی از فعالیت‌های ویژه گروه جهادی شهدای بسیج شرکت ملی پخش که از محل کمک‌های همکاران (خود جوش و مردمی)، انجام می‌شود را ارائه و از تمامی همکاران و همراهانی که در این راه قدم بر می‌دارند، تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها