امام جمعه هرات:

روابط با روسیه و چین با محوریت عزت، مصلحت و حکمت در جهت تامین منافع ملی ایران است

حجت الاسلام جعفری: سفر رئیس جمهور به روسیه با محوریت عزت حکمت و مصلحت مردم و نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۹۰
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات بیان کرد سفر رئیس جمهور به روسیه با محوریت عزت حکمت و مصلحت مردم و نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود.
وی ظهار داشت بنا به فرموده مقام معظم رهبری در روابط بین المللی باید ابتدا با همسایگان سپس با مسلمانان و کشور‌های اسلامی و کشور‌های همسو با مصلحت نظام جمهوری اسلامی صورت گیرد
خطیب جمعه هرات در قسمتی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه گفت بی‌تفاوتی مسئولان و افراد انقلابی نسبت به فضای مجازی شهرستان مایه تاسف دانست و افزودفط فضای مجازی از نخستین مسئله‌های کشور است که اگر توجه نشد نشود آینده خوبی نخواهد داشت.
حجت الاسلام جعفری نماینده، ولی فقیه در ادامه به روز میلاد مسعود حضرت صدیقه سلام الله علی‌ها و روز زن و روزمادر است به تمام مادرانی که روحیه زهرایی دارند و دوست دارند فرزند انشان الگویی مانند امام حسین علیه السلام و امام حسن علیه السلام باشند این روز را تبریک گفت.
وی بیان کرد یازده امام شیعیان از مادر خود مقام و معنویت والا را به ارث برده‌اند و حضرت زهرا سلام الله علی‌ها شخصیت بی نظیری هستند که ولایتمداری از خصوصیات بارز ایشان است گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت حماسه مردم آمل از دیگر موضوعات امام جمعه هرات بود.

ارسال نظرات