حجت الاسلام طیبی فر:

شناخت تفکرات التقاطی از ویژگی های شهید مطهری/جنگ امروز دشمن جنگ عقیدتی است

زنجان_جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:یکی از ویژگی های شخصیتی شهید مطهری شناخت تفکرات التقاطی بود.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۸۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، صبح امروز همایش حکمت مطهر با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،جمعی از مسئولین سپاه انصارالمهدی(عج)و مربیان و هادیان برتر سیاسی استان زنجان در محل سالن نور این استان برگزار شد.

 

شناخت تفکرات التقاطی از ویژگی های شهید مطهری/جنگ امروز دشمن جنگ عقیدتی است

حجت الاسلام طیبی فر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت:امام خمینی شخصیت عظیم شهید مطهری را به درستی و دقیق شناخته و تبیین نمودند.

وی با اشاره به برخی شخصیت و ویژگی های شهید مطهری افزود:یکی از ویژگی های این شهید بزرگوار شناخت تفکرات التقاطی بود .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح کرد:تفکرات التقاطی تفکراتی است که پوسته اش پوسته ی اسلامی است در درون ممزوجی است از  اندیشه های انحرافی و اسلامی .

وی با بیان اینکه کسانی که دارای جریانات التقاطی هستند و در ظاهر مومن و خداپرست بوده اما در باطن و اندیشه اعتقادی به این مهم ندارند کفار هستند،گفت:شهید مطهری با توجه به منابی نابی که از اسلام آموخته بودند چنین افراد را شناخته و با دیدگاه آنان مقابله و آن را افشا می کردند که همین امر سبب مخالفت سرسخت برخی افراد با این شهید بزرگوار بود. 

وی با بیان اینکه شهید مطهری در نهایت نیز به دست گروه فرقان به شهادت رسید،اذعان داشت:جریاناتی که در طول تاریخ در برابر حرکت  افراد آگاه و مومنان واقعی ایجاد مشکل کرده، افکار و نگاه التقاطی است.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به اینکه همین ویژگی شهید مطهری منجر به شهادت ایشان شد،خاطرنشان کرد:امروز هر اندیشه ای خلاف نظر امام و رهبری باشد تفکر التقاطی است ولو از زبان هر کسی باشد.

وی با اشاره به وظیفه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تاکید کرد: یکی از وظایف کلیدی و اصلی مجموعه مذکور این است که اسلام ناب محمدی را به جوانان، پاسداران و سربازان به نحو احسن معرفی کرده تا این افراد خود بتوانند تشخیص دهنده تفکرات التقاطی در جامعه باشند.

این مسئول با اشاره به دیگر ویژگی شهید مطهری بیات داشت:  این شهید بزرگوار بر سبک زندگی اسلامی تاکید ویژه ای داشتند و در این زمینه کتاب ها و سخنرانی های متعددی دارند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نمیشود جامعه ای ادعای جامعه اسلامی کند اما سبک زندگی اسلامی نداشته باشد،گفت:رفتار ،گفتار، اخلاق ،روش، منش، ارتباطات خانوادگی و اجتماعی مرد و زن،رابطه فرزند با پدر و مادر و نحوه پوشش تماما در تفکرات ویژگی های شخصیتی شهید مطهری بیان شده است.

وی در پایان با بیان اینکه خشاب امروز اسلحه ما خشاب عقیدتی است چرا که حمله دشمن حمله عقیدتی است،یادآور شد: پاسداران می بایست به عنوان سنگربانان انقلاب اسلامی اقدامات و توطئه های دشمنان را شناخته و خنثی کنند.

ارسال نظرات