خبرهای داغ:

آیت‌الله فاطمی‌نیا، پشتیبان خستگی‌ناپذیر انقلاب بودند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر با بیان اینکه آیت‌الله فاطمی‌نیا در عمل ثابت کردند که دفاع‌شان از اسلام و انقلاب شعاری نبوده و در عمل پابند به ارزش‌ها هستند، گفت: ایشان راهنمای خواص و مایه دلگرمی مؤمنان بودند.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۲۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

حجت الاسلام سیدعابدین صادقی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر در گفت‌وگو با بسیج از پیرانشهر، ضمن اینکه درگذشت عالم ربانی آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت، اظهار کرد: ایشان به معنای واقعی کلمه عارفی اصیل، تاریخ‌دان و استاد اخلاق بودند و از دست دادن ایشان یک ضایعه تأسف‌آور است.

وی با بیان اینکه ایشان در طول‌ سال‌های عمر شریف و بابرکت خود معارف دین مبین اسلام را ترویج می‌دادند و سعی می‌کردند، مردم با قرآن کریم مانوس شوند، اضافه کرد: این عالم وارسته در راه تعلیم مبانی اسلام، فهم درست و دقیق منابع دینی از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر، برپایی جلسات تفسیر صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و زیارت جامعه کبیره توسط ایشان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بدون شک خدمات ایشان در بسط و گسترش مفاهیم اسلام فراموش نمی‌شود.

صادقی بیان کرد: این روحانی برجسته در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، مکتب امام راحل و رهبر معظم انقلاب با قاطعیت دفاع کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله فاطمی‌نیا به معنای واقعی کلمه و در عمل ثابت کردند که دفاع‌شان از اسلام و انقلاب شعاری نبوده و در عمل پابند به ارزش‌ها هستند، اضافه کرد: ایشان راهنمای خواص و مایهٔ دلگرمی مؤمنان بودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات