در ر راستای رزمایش جهادگران فاطمی برگزار شد

بر پایی میز خدمت جهادی توسط بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون برگزار شد

مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون اظهار داشت: دیدار چهره به چهره با مردم در شرایط حساس اقتصادی می تواند به تقویت حس همراهی مدیران با مردم کمک نماید.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۵۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مهندسین عمران و معماری  استان فارس،سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بسیج مهندسین در برپایی میز خدمت در طول سال، بسیج را از جنس و بدنه مردم و برخواسته از این قشر دانست و گفت: امروز بسیج و سپاه در همه عرصه ها در کنار مردم بوده و همه خدمات ارائه شده بدون هیچ گونه چشم داشت و منت انجام می شود.

وی افزود: مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت جهادی افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون اظهار داشت: دیدار چهره به چهره با مردم در شرایط حساس اقتصادی می تواند به تقویت حس همراهی مدیران با مردم کمک نماید.

وی با بیان اینکه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با راه‌اندازی میز خدمت جهادی بسیاری از مشکلات مردم را مرتفع نموده است، افزود: یکی از دغدغه ها و مطالبات جدی بسیج مهندسین، بحث افزایش رضایت مندی مردم از خدمات ادارات است و در این زمینه مهندسین بسیجی ما در  ادارات می توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 

ارسال نظرات