خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منشأ خدمات اثرگذار در کشور

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و برنامه‌های مختلف مهم است و باید تقویت و هماهنگی‌ها بیشتر شود.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۷۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود و هیأت همراه با ایشان در دفتر امام جمعه این شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سال ۱۳۸۹ و توصیف عمیق ایشان از این شورا، اظهار کرد: هنوز برخی اعضای این شورا، اهمیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نمی‌دانند
او افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را رهبری انقلاب بسیار اهمیت می‌دهند و اگر شورای هماهنگی در ابتدای انقلاب برنامه‌ها را هماهنگ نمی‌کردند شاید تفرقه در برنامه‌ها و اهداف آن‌ها بوجود می‌آمد.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر استفاده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ابزار روز و بازخوانی اهداف این شورا برای اعضای آن با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و برنامه‌های مختلف مهم است و باید تقویت و هماهنگی‌ها بیشتر شود.
او به تاکید بر داشتن سیستم صوت متمرکز در شهر توجه داد و گفت: به نماینده شهرستان نیز این مهم را تاکید کردم تا برای برنامه‌های جمعی شهر این امر محقق شود و باید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بانی شود تا برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف روان شود همانطور که برخی از شهر‌ها این امر اجرا شده و نیاز به پیگیری دارد.
امینی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید پر توان و با نشاط منشأ خدمات بیشتری برای کشور و انقلاب باشد.
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود نیز گزارشی از اقدامات این شورا در یکسال اخیر ارائه و بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها در کمک به این شورا تاکید کرد.
در این نشست از خبرنگاران فعال در امر پوشش و اطلاع رسانی برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بویژه خبرنگار خبرگزاری بسیج با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
۱۲ مرداد ماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها