خبرهای داغ:
در آستانه سالگرد بازگشت آزادگان به کشور؛

سی و پنجمین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز برگزار شد

تبریز- بمناسبت سالروز ورود آزادگان دفاع مقدس به کشور، مراسم شب خاطره دفاع مقدس با حضور جمعی از آزادگان و رزمندگان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۰۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: رزمندگان مابرای اعتلای نظام و اهداف انقلاب در ان شرایط بد زندان‌های عراق ایستادند و جنگیدند وامروز دستاورد‌های آن روز و انقلاب ما باعث اقتدار و عظمت کشورمان شده است.

امیردریادار رضا عباسی با بیان اینکه شما در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار نداشتیم، اما امروز موشک می‌سازیم، گفت: ماحصل ایستادگی شهدای عزیز و جانبازان و آزادگان ما همین دستاورد‌های غرور افرین هستند.

وی اضافه کرد: امروز فرزندان و دانشمندان ما به جایی رسیدن که می‌توانند با توانایی خود پهپاد‌های دشمنان را هک کرده و سالم بر زمین بنشانند.

 دریادار عباسی با تاکید بر اینکه دستاورد‌های ما حاصل مقاومت‌های چندین ساله اسرا و ازادگان ما در زندان‌های بعثی‌ها است که تا امروز هم از ارمان‌های انقلاب قدمی عقب نکشیدند، افزود: پافشاری‌ها و ایستادگی‌های ان زمان ما نیازمند تبییناست تا از پیشروی دشمنان جلوگیری شود باید از داشته‌های خود دفاع کنیم به همین جهت جهاد تبیین از ضروریاتجامعه ما است تا نسل جوان و امروزی ما هم بدانند چه خون‌هایی برای این کشور تقدیم شده است.

وی همچنین از رونمایی المان شهید فاتح در موزه دفاع مقدس استان در اینده نزدیک خبرداد.

در این مراسم دو تن از ازادگان جنگ تحمیلی استان خاطره گویی کردندو از مستند بوش بیر مزار رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها