خبرهای داغ:

توسعه معادن زغالسنگ البرز شرقی با حمایت مسئولان/برکت خون شهدا در تداوم خدمت در جهاد تولید

شاهرود_ مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی شاهرود با تاکید بر حمایت مسئولان از توسعه این شرکت، گفت: برکت خون شهدا و تلاش کارکنان در تداوم خدمت در جهاد تولید اثرگذار است.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۱۶
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

توسعه معادن زغالسنگ البرز شرقی با حمایت مسئولان/برکت خون شهدا در تداوم خدمت در جهاد تولیدبه گزارش خبرنگار بسیج، بابک براتی در بیست و هشتمین یادواره شهدای معادن زغالسنگ البرز شرقی شاهرود در این شرکت با بیان که این یادواره به همراه سومین بزرگداشت درگذشتگان جبهه تولید برگزار شده است، افزود: این شرکت ۲ شهید انقلاب، ۹۲ شهید دفاع مقدس و یک شهید جستجوگر نور و بیش از ۴۰۰ جانباز و چهار آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است و این شهدا منشأ خیر و برکت برای شرکت بوده و هستند.
او با اشاره به اینکه سومین شرکت فعال زغالسنگ کشور در سال ۱۳۴۹ تاسیس و‌هم اکنون زیر مجموعه شرکت ذوب آهن اصفهان است، گفت: این شرکت بیش از پنجاه سال قدمت دارد و در دو استان سمنان و گلستان فعالیت دارد و ۳۰ هزار تن در ماه محصولات زغال سنگ تامین و ۱۰ هزار تن از شرکت‌های خصوصی تهیه و بصورت کنستانتره به ذوب آهن اصفهان ارسال می‌کند.
مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی شاهرود ادامه داد: طی شش ماه گذشته اقدام به طرح‌های توسعه‌ای زغالسنگ کرده ایم و با حمایت مسئولان ذوب آهن اصفهان بیش از بیست سال عمر البرز شرقی را اضافه کردیم تا اشتغال زایی خوبی داشته باشیم.
او تصریح کرد: سومین تولید کننده زغال سنگ کشور هستیم و تا ۱۰ ماه آینده به دومین تولید کننده تبدیل خواهیم شد که برکت شهدا و همت معدن کاران است.
براتی از وزیر صنعت معدن و تجارت درخواست کرد در راستای سال تولید و اشتغال در راستای تسریع در واردات ماشین آلات مورد نیاز شرکت در راستای اکتشاف و استخراج این شرکت را یاری دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها