تجلیل از فعالان رسانه ای توسط نیروی انتظامی در شهرستان کوهبنان

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان این که خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند اظهار کرد: سهم خبرنگاران در تامین امنیت خصوصاً امنیت روانی جامعه انکار ناپذیر است.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۴۵
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کوهبنان، سرهنگ مجید پورسلطانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در کوهبنان با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها درجهاد تبیین نقش ویژه و برجسته ای است اظهار کرد: در جامعه ای که مشکلات اقتصادی و فرهنگی فراوان است اصحاب رسانه باید روحیه امید را به مردم القا نمایند،

 

پورسلطانی  تصریح کرد: 

اقدامات زیرساختی،فرهنگی،جهادی و انقلابی زیادی در چهل سال گذشته انجام شده که نشان از بالندگی جامعه و انقلاب دارد و همانطور که نواقص و مشکلات برای حل آنها نشان داده می‌شود باید اقدامات انجام شده هم نشان داده شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه دشمن سعی دارد روحیه ناامیدی را در کشور گسترش دهد از رسانه ها خواست تا امیدافرینی را در جامعه مدنظر قرار دهند.

 

سرهنگ پورسلطانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: دقت در صحت خبر، تلاش برای دریافت اطلاعات و آمار دقیق و اطلاع رسانی صادقانه مهمترین مواردی است که خبرنگاران باید به آن توجه داشته باشند.

 

وی  با بیان اینکه اغلب آسیب های اجتماعی در کوهبنان ناشی از مسائل فرهنگی است  با اشاره به ظرفیت بالای رسانه ها در کوهبنان تصریح کرد: رسانه ها می توانند با فضاسازی مناسب در کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نقش آفرین باشند.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان این که خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند اظهار کرد: سهم خبرنگاران در تامین امنیت خصوصاً امنیت روانی جامعه انکار ناپذیر است.

 

پورسلطانی ضمن محکوم کردن ترور شخصیت افراد در فضای مجازی گفت: متاسفانه برخی افراد  در فضای مجازی درصدد تخریب  و ترور شخصیت مسولان هستند  که حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در این فضا لازم و ضروری است تا خدمات  نظام مقدس را  به گوش آحادمردم برسانند و به  شبهات مطرح شده پاسخ دهند.

 

لازم  به ذکر است در  ادامه تعدادی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای به بیان دیدگاه های خود و مشکلات موجود پرداختند و در پایان این مراسم از تلاش های خبرنگاران وفعالین عرصه خبر و رسانه شهرستان  با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات