جانشین فرمانده سپاه کربلا:

بارزترین ویژگی‌های مدیر جهادی موفق،اخلاص و دشمن شناسی است

ساری-سردار برسلانی گفت: اخلاص، توکل به خدا، شایسته سالاری و دشمن شناسی از برجسته‌ترین ویزگی بارز یک مدیر جهادی موفق است.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۹۲
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین افتتاحیه دوره توانمندسازی مسئولین و فرماندهان حوزه‌های بسیج جامعه زنان استان با حضور سردار احمد برسلانی، جانشین فرمانده سپاه کربلا در مرکز امامت ستاد سپاه استان برگزار شد.

اخلاص و دشمن شناسی از بارزترین ویژگی یک مدیر جهادی موفق است

سردار برسلانی در جمع فرماندهان و مدیران بسیج جامعه زنان سراسر استان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) به مهمترین شاخصه‌های مدیریت جهادی از منظر رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: اخلاص، توکل به خدا، شایسته سالاری و دشمن شناسی از برجسته‌ترین ویزگی بارز یک مدیر جهادی موفق است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا دشمن شناسی و اقدام به هنگام و اثرگذار در مقابله فتنه انگیزی‌های دشمنان را بسیار مهم دانست و افزود:  امروز دشمن یک جنگ چندوجهی تمام عیار علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته و تمام توان خود را برای تحریف، استحاله و نابودی آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به کار بسته است.

اخلاص و دشمن شناسی از بارزترین ویژگی یک مدیر جهادی موفق است

سردار برسلانی با تصریح براینکه باید مدیران و مسئولین نهاد مقدس بسیج با تقویت شاخصه‌های جهادی و سرلوحه قراردادن آن فعالیت کنندف خاطرنشان کرد:مدیران بسیجج ضمن بسیج کردن و فراهم سازی زمینه‌های نقش آفرینی بصیرانه‌ی آحاد جامعه علیه فتنه‌های دشمنان، نقش‌های شوم آنان را به مانند همیشه با کمترین خسارات و استحاله‌های ایدئولوژی و اندیشه‌ای، نقش برآب کنند.

اخلاص و دشمن شناسی از بارزترین ویژگی یک مدیر جهادی موفق است

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به نقش مهم بانوان در تمامی عرصه‌های فردی و تحولات اجتماعی اشاره و اضافه کرد: نقش زنان به واسطه جایگاه مادری و وظیفه‌ی تربیتی و محوری در استحکام و حفظ بنیاد خانواده، یک نقش تعیین کننده است.

اخلاص و دشمن شناسی از بارزترین ویژگی یک مدیر جهادی موفق است

سردار برسلانی افزود: با اهمیت برشمردن و تحقق دغدغه مندانه این وظایف بنیادین، شاهد برخورداری از جامعه ای، با امنیت و سلامت اجتماعی پایدار و نیز زندگانی عزتمندانه و سعادتمند به واسطه تربیت و نقش آفرینی جوانان، و مردان و زنانی با اراده، مومن و با عفت خواهیم بود.

اخلاص و دشمن شناسی از بارزترین ویژگی یک مدیر جهادی موفق است

 فرشته پازوکی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا نیز در ابتدای این آئین با اشاره به برگزاری مستمر دوره‌های توانمندسازی از ابتدای سال در فضای حقیقی و مجازی برای فرماندهان و مدیران خواهرسراسر استان، خاطر نشان کرد: آموزش‌های تخصصی و ارتقای مهارت‌های مدیریتی و اجرایی خواهران بسیجی استان مطابق با سند ده ساله بسیج در قالب دوره‌ها و برنامه‌های متنوع و اثرگذار، به صورت هدفمند و منسجم تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها