خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان ناحیه سمنان؛

نشستی "با فرماندهان" پایگاه‌های مقاومت بسیج سمنان برپا شد

نشست مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه سمنان با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان برپا شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۹۵۷
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت هفته دفاع مقدس  نشست مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه سمنان  با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج  به میزبانی پایگاه حضرت سکینه  برگزار شد.

زهرا فخار مسئول بسیج جامعه زنان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: محورهای اصلی این جلسه ، ارائه مباحث بصیرت افزایی و تجربه موفق توسط سرکارخانم فیض فرمانده پایگاه سکینه ،جهادتبیین و بصیرت افزایی فرماندهان در رابطه با اغتشاشات اخیر توسط مسئول جامعه زنان ناحیه سمنان ، ارائه مباحث کاری و نکات مهم برنامه ابلاغی،  گزارش و تعامل بامدارس و صدورکارنامه از گروه شهید سلیمانی که توسط مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه سمنان انجام شد.

وی تأکید کرد: بصیرت افزایی بسیجیان با انجام فعالیت هایی همچون تعامل با مدارس، ارتباط با مادران و افزایش آگاهی آنان، برگزاری جلسات پاسخ به شبهات نوجوانان و جوانان در رابطه با  مسائلی که با آن مواجه هستند؛ همچنین ، بالا بردن آمادگی توان رزم نوجوانان و جوانان بسیجی در مقابله با اغتشاشات و اتفاقات از قبل برنامه ریزی شده در جامعه.

فخار افزود :تجلیل از فرماندهان پایگاه ها که فرزند شهید هستند، تقدیر و اهدای کارت هدیه به ۱۶ نفر از  فرماندهان محترم پایگاهها  که در راستای جشنواره اسوه

 در مسابقه تجربه های ماندگار شرکت کرده بودند ، اهدای مبلغ  به فرماندهان متولدین مرداد،شهریور،مهر از جمله فعالیت های انجام شده توسط بسیج جامعه زنان سمنان در این جلسه بود.

بر اساس این گزارش، اهدای هدیه ی یادبود به فرماندهان پایگاه ها در جلسه  از طرف پایگاه حضرت سکینه سمنان پایان بخش این نشست صمیمی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها