خبرهای داغ:

"جهاد تبیین"رسالت بسیج اساتید است

رئیس بسیج اساتید استان سمنان  در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در آغازین روز سال جدید گفت: جهاد تبیین رسالت بسیج اساتید است.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۲۵
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

محمد روحانی مقدم در خصوص سخنرانی رهبر انقلاب در سال اول فروردین ۱۴۰۲ در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سمنان اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت تولید و مسائل اقتصادی شعار سال نو را مهار تورم و رشد تولید بیان فرمودند و توجه مسئولین و مردم را به این نکته مهم و اساسی کشور جلب کردند.

وی افزود: معظم له در جهت رسیدن به این امر بر اساس دعای تحویل سال به تبیین معنای تحول و نوع برداشت از تحول پرداختند و فرمودند تقویت و حفظ نقاط قوت و ترمیم و رفع نقاط ضعف با تکیه اصلاح خطاهای سیستماتیک اقتصادی و اصلاح رفتار اقتصادی مردم تحول مدنظر می باشد و برای نیل به این تحول اقداماتی باید انجام شود.
رئیس بسیج اساتید استان سمنان اضافه کرد: ایشان یکی از لوازم تحول را شناخت دقیق نقاط قوت نظام و حفظ آن مطرح فرمودند و برخی از موارد قوت را برشمردند از جمله این که بنیه‌ی درونی جامعه‌ی اسلامی ما قوی و مستحکم است؛ روی این فکر کنید؛ این خیلی مهم است؛ایشان استحکام بنیه‌ی درونی نظام اسلامی را ناشی از ایمان ملت ایران دانستند.
وی تصریح کرد: آنچه که در این فراز از بیانات ایشان طرح شد وظیفه نخبگان جامعه و بطور خاص اساتید بسیجی را مشخص می کند چرا که استادان بسیجی باید در جمع نخبگانی به احصاء نقاط قوت نظام بپرداند علل و عوامل ایجاد آن را بررسی کنند تهدیدات آن را شناسایی و در جهت حفظ آن نظریه پردازی کنند از طرف دیگر دانشگاه ها و استادان بسیجی به عنوان مرجعیت علمی جامعه و دانشجویان با تببین نقاط قوت نظام نقش موثری در شناساندن این موارد به جامعه و جوانان دارند و قطعا این مهم به رفع شبهات و استحکام نظام کمک قابل توجهی خواهد کرد.

روحانی مقدم گفت: انجام این مهم در راستای جهاد تبیین که از منویات مقام معظم رهبری و رسالت اصلی جامعه علمی و استادان بسیجی است ؛می باشد و لازم است دانشگاهها و مراکز علمی زمینه پرداختن به آن را توسط استادان به ویژه اساتيد بسیجی فراهم آورده و به طور جدی بدان بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها