مدیر امور برق شهرستان طارم خبر داد:

مقاوم سازی شبکه‌های توزیع برق شهرستان طارم درآستانه ورودبه فصل زمستان

زنجان- مدیر امور برق شهرستان طارم هدف از مقاوم سازی شبکه توزیع برق گفت: هدف افزایش پایداری شبکه، کاهش خاموشی های گذرا، تعویض تجهیزات معیوب وفرسوده،افزایش قابلیت اطمینان وتاب آوری شبکه های توزیع برق این شهرستان، پیش از آغاز فصل زمستان است.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۵۶
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

مقاوم سازی شبکه‌های توزیع برق شهرستان طارم درآستانه ورودبه فصل زمستان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، الماسی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه شرکت برق در شهرستان طارم اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه در آستانه ورود به فصل زمستان و آمادگی تمام نیرو‌های عملیاتی این امور در بخش‌های خط گرم، اتفاقات و تعمیرات، برای مواجهه با هرگونه شرایط بحرانی احتمالی است.

وی در ادامه گفت: هر سال مدیریت توزیع برق شهرستان طارم به تناسب شرایط حاکم برمنطقه در فصل‌های مختلف، اقداماتی را با پیش بینی و برنامه ریزی مناسب به منظور مقاوم سازی و افزایش تاب آوری شبکه اجرا می‌کند.

مدیر امور برق شهرستان طارم افزود: امسال نیز از اوایل آذرماه نیرو‌های عملیاتی امور در سراسر شهرستان اقدامات و فعالیت‌های خود را جهت آمادگی هر چه بیشتر برای ورود به فصل زمستان آغاز کرده‌اند که به واسطه این اقدامات پیشگیرانه و مدیریتی اجرا شده در بخش‌های مختلف، این امور آمادگی کامل برای ورود به فصل زمستان و مواجهه با شرایط ناپایدار جوی احتمالی پیش رو را دارد.

وی خاطر نشان کرد: طی بازدید‌های برنامه ریزی شده، چک لیست‌هایی در ارتباط با وضعیت شبکه‌های توزیع برق با هدف پایداری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه تهیه شده است که تمامی تجهیزات و اقدامات شرکت طبق این بازدید‌ها مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد.

الماسی اضافه کرد: در این بازدید‌ها مواردی نظیر وجود عایق‌های معیوب، مقره‌ها، برق گیرها، کابل‌های معیوب انشعاب مشترکان، فونداسیون زیر جعبه‌های برق، نقاط درگیر شده شبکه با شاخه‌های درختان، پایه‌ها و شبکه‌های قرار گرفته در کنار مسیل‌ها و مواردی که امکان دارد در زمان ناپایداری جوی، موجب بروز حوادث منجر به خاموشی یا افت کیفیت برق رسانی شود، مد نظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: طول شبکه‌های توزیع برق فشار ضعیف و متوسط شهرستان طارم بیش از ۱۰۳۸ کیلومتر است و این شهرستان بیش از ۲۴ هزار مشترک برق دارد.

 

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات