خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

کشف ۱۸کیلو موادمخدر در گیت کنترل تردد جوکار

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف ۱۸کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو در گیت کنترل تردد مشترک بسیج و ناجا در شهر جوکار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۵۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰

کشف ۱۸کیلو موادمخدر در گیت کنترل تردد جوکارعلی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو در گیت کنترل تردد مشترک بسیج و ناجا در شهر جوکار کشف شد.

وی افزود: بر این اساس روز گذشته نیروهای بسیجی مستقر در این گیت به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند و پس از توقف و بازرسی از آن، حدود ۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: در راستای تعامل و همکاری با ناجا، این مواد مکشوفه به همراه خودرو و متهمین صورتجلسه و تحویل پاسگاه انتظامی جوکار شدند که در بازرسی تکمیلی از این خودرو، مواد مکشوفه به حدود ۱۸کیلوگرم رسید.

وی افزود: هزاران بسیجی برای مهار و مقابله با کرونا ایثارگرانه و مجاهدانه در همه زمینه‌های مورد نیاز اعم از گندزدایی و ضدعفونی، غربالگری، تولید ماسک و اقلام مورد نیاز، توزیع اقلام بهداشتی و بسته های حمایتی، تامین امنیت و کنترل تردد در طرح فاصله گذاری اجتماعی و... در استان همدان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات