فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد:

آغاز اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا

سردار اکبری از آغاز مرحله دوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۷۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در جلسه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که باحضور اعضای ستاد در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد، گفت: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از لحظه ای که همه ناامید از مقابله با کرونا شده بودند، با حضور بسیج و سپاه و پای کار آمدن دستگاه های دیگر شروع شد و روند شیوع این ویروس منحوس را کنترل کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، بیش از 100هزار میلیارد تومان صرفه جویی برای کشور به همراه داشت و تاکنون به اذعان مسئولین موفقیت این طرح بیش از 80درصد بوده است.

سردار اکبری، با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته کرونا تحت عنوان ویروس انگلیسی در کشور گفت: استان ما هم در محاصره این ویروس جهش یافته قرار گرفته و باید در خصوص مهار آن دقت بیشتری شود.

وی، خاطرنشان کرد: با توجه به ایام پایانی سال ضرورت دارد از برگزاری اجتماعات و مراسم های جشن عروسی یا عزاداری به هر نحوی جلوگیری شود تا از شیوع ویروس جهش یافته کرونا جلوگیری گردد.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: همه مسئولان و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی باید هرگونه کارشکنی و کوتاهی در زمینه مقابله با کرونا را اطلاع رسانی کنند.

سردار اکبری افزود: از امروز به مدت 14روز مرحله دوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجرایی می شود و در سطح کشور بیش از یک میلیون و یکصدهزار تست کرونا اخذ خواهد شد.

وی، گفت: بهترین راه مقابله با ویروس کرونا پیشگیری و قطع زنجیره انتقال آن است و اقشار مختلف بسیج در هر صنفی که هستند باید آماده مقابله با این ویروس منحوس باشند .

سردار اکبری، با بیان اینکه کودکان و نوجوانان و جوانان نیز از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا مصون نیستند، اظهار کرد: شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری بویژه شهرستان های هم مرز با استان های آلوده باید بیشتر بحث قرنطینه و تردد خودروهای غیربومی را رصد و کنترل کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: 250 هزار بسیجی در سطح کشور برای اجرای طرح شهید سلیمانی درنظر گرفته شده اند و عزیزانی که تمایل به هکاری در این طرح دارند می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و فراگیری آموزش های لازم به یاری کادر بهداشت و درمان بشتابند.

در این جلسه گزارشی از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در استان چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

ارسال نظرات