خبرهای داغ:

حجاب یکی از اصول اولیه اسلام است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سلماس گفت: حجاب یکی از اصول اولیه و مهم اسلام است.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۴۶
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، همایش بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با حضور خانواده های کارکنان سپاه با عنوان نشست آگاه  سازی و پایبندی به احکام محارم، عفاف و حجاب با سخنرانی حجت الاسلام عبدالله علیقلی زاده برگزار شد.

علیقلی زاده در این نشست ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب، گفت: حجاب و عفاف فقط یک نوع پوشش تلقی نمی شود، بلکه نوعی تفکر است که انسان به آن نیاز دارد، موضوعی که در عصر حاضر فقط خاص جامعه زنان جامعه نبوده و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود و رعایت عفاف در تمامی ابعاد اعم از رفتارهای فردی، اجتماعی، خانوادگی و شغلی نقش مهم و تأثیرگذاری در این عرصه دارند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سلماس بیان داشت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت  امام (ره) و زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله‌ العالی) از همان دوران شکل‌گیری تا امروز بر نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از اصول اولیه و ریشه‌دار حاکمیت اسلامی نگریسته و بر گسترش و تعمیق آن اصرار دارد.

این مسئول اظهار کرد: جهان غرب و دشمنان اسلام با برنامه ریزی سعی می کنند مبانی اسلام را بی ارزش جلوه داده و مباحثی همچون حجاب هراسی را مطرح می کنند.

وی با بیان اینکه دشمن برای کمرنگ کردن نمادهای فرهنگ اسلامی و سایر مظاهر دینی در جامعه ایرانی تلاش می کند، اضافه کرد: مخالفان انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف خود در محیط های اجتماعی، محیط دانشگاه و مدارس تلاش می کنند تا به هنجارشکنی در جامعه اسلامی بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظرات